@ MOONPOONTJE

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Ik las net je reactie dat Eline ook nog bij jullie op de slaapkamer slaapt...

Reageerden mensen echt zo raar toen jullie vertelde dat er nog een kindje kwam? Alsof dat af hangt van hoe groot je huis is!!!!! Inderdaad, vroeger sliepen ze met veel meer op een kamer. En die kleine kamertjes, dat maakt toch niks uit. Met een hoogslaper bijvoorbeeld (voor je zoon, niet voor Eline natuurlijk) kun je van alles doen in een kleine ruimte.
En nog een derde? Waarom niet. Ruimte in je hart (en misschien een beetje in je financiële situatie) is toch het aller belangrijkste!

Groetjes, Karin

He Karin,

Wat een lief berichtje heb je achtergelaten...

Haha, ja, we hebben wel vreemde reacties gehad. Nou moet ik wel eerlijk zeggen dat dat van vrienden van mijn man waren, die ietswat wereldvreemd zijn. Die mensen hebben eigen zaak en best een hoop geld, en hebben ook geen idee wat mensen in loondienst over het algemeen verdienen.

Gelukkig hebben we straks wel voor ieder een slaapkamer. Een vriendin van mij is binnenhuisarchitecte en gaat de tekeningen maken. Dus nog voor de zomer is het klaar. De derde komt bij ons op de kamer, en gaat later wel de kamer met Eline delen. Youri heeft idd een hoogslaper. Het worden nog best aardige kamers. We slopen de inbouwkast eruit, en dan is iedere kamer 3,5 bij 3,5. Zoiets.

Maar nogmaals, ik vind je berichtje heel lief!!! Ik voel me gelijk een stuk beter!

Terug
Bovenaan