@ Moonpoontje

Hai hai!!
Hoe is het met je?
Al een beetje gevoel dat je zwanger bent??
Wanneer heb jij je eerste echo?

Was even benieuwd naar je aangezien we toen dezelfde tijd aan het "klussen" waren ;)

Groetjes Samiera

Hai hai,

Nou het is eigenlijk heel gek, nog voordat ik de test kon doen, voelde ik me misselijk en had last van mijn borsten. En nu heb ik daar helemaal geen last meer van. Wel heb ik last van lage rugpijn. Nou had ik bij mijn vorige zwangerschappen helemaal geen klachten, dus vaag allemaal.

Ik heb pas 15 september een echo. Ik zie op het zwanger zijn forum heel veel vrouwen die dus heel vroeg een echo krijgen. Ik zou dat ook best willen, een beetje zekerheid. Maar ja...

Hoe is het nou met jou? Heb jij klachten?

wel leuk dat je ernaar vraagt!!!

hai hai!!
Ja het schommelt hier een beetje de ene keer heb ik klachten en de andere keer niet ben wel heel erg moe!!
Ja ik had ook gelezen dat sommigen met 8 of 9 weken al een echo kregen ik krijg maandag mijn eerste echo en dan ben ik 11 weken ik vond het ook wel erg lang duren!!
ook omdat je dan zekerheid hebt dat je zwanger bent je hebt nu wel "wat" verschijnselen maar niet echt het besef zeg maar weet nie goed hoe ik het uit moet leggen maar je snapt me vast wel!! ;)
Hoeveel weken ben jij nu zwanger dan??

Ik ben nu 6 weken en 3 dagen.

Wat fijn dat je maandag je echo krijgt. Eindelijk toch zekerheid.

Of de duvel ermee speelt was ik vanmorgen opeens misselijk......

Ik zit even met jullie mee te lezen want ik ben vandaag 6 weken en 3 dagen (net als moonpoontje maar dat wist je al...). Wat vervelend dat jullie pas zo laat die echo krijgen! Ik krijg hem over 2 weken (met 8 wk en 2 dgn) maar dat komt omdat ik in april in miskraam heb gehad. Dan doen ze het iets vroeger dan normaal. Maar anders had ik hem ook met 9 weken ofzo gehad, dat heb ik bij mijn eerste ook gehad. Vondt het wel erg prettig zo vroeg. Dan gaat het voor je gevoel toch wat meer leven! Al moet ik zeggen dat ik nu wel stikzenuwachtig ben omdat het vorige keer allemaal mis is gegaan. En ook al is de echo goed dan kan het natuurlijk altijd nog mis gaan. We zien het wel...
Verdere klachten heb ik ook, zoals heel moe en misselijk, maar dat is wel een goed teken, hoe irritant het ook is.
Sterkte meiden!

Jaa hoor van meer mensen die hun eerste met 9 weken hebben maar hier doen ze dat niet zomaar ja dan moet je idd een miskraam ofzo hebben gehad volgens mij!!
Ik weet het ook niet maar vind het erg spannend en best al wel een beetje zenuwachtig voor maandag haha gelukkig heb ik hem smorgens als aller eerste om half 9 dus hoef gelukkig niet de hele dag te wachten!!
{moonpoontje sorry weet je echte naam niet}Wel toevallig dat je vanmorgen misselijk was zeg!!
Bij mij is het ook de ene morgen wel en andere morgen niet!!
Meiden succes nog en hopelijk komt jullie echo ook snel en misschien kunnen we elkaar hier op de hoogte houden!!!

Mijn echte naam is Simone.

Miek, idd wel fijn dat je al snel een echo krijgt, maar ik kan me voorstellen dat als je een miskraam hebt gehad, je toch wel wat onzekerder bent!!! Maar aan je klachten zo te horen zal het wel goed zitten hoor!!

Samiera, succes hoor maandag!!

Haha, ja als ik op mijn klachten af moet gaan zit het wel goed! Ben ook vandaag weer de hele ochtend misselijk geweest en heb elk uur geprobeerd wat te eten (met moeite). Gelukkig is het nu weer minder maar ik verheug me al op morgenochtend... Vorige keer dat het mis ging had ik ook deze klachten maar opeens waren ze weg. Helemaal niet bij stil gestaan dat dat kon betekenen dat ik een miskraam zou krijgen. Helaas bleek dat dus wel zo te zijn. Ben er nu wel een stuk alerter op.
Moet donderdag voor de intake naar de vk. Dan laat ik meteen mijn bloeddruk nakijken want ik ben regelmatig licht in mijn hoofd. Durf geen auto meer te rijden eigenlijk. Nou ja, hoop dat het niks ernstigs is en dat het over gaat.
Samiera, heel veel succes maandag en hou ons op de hoogte!

Terug
Bovenaan