@ Moonpoontje

Hay hay
Ik was even nieuwsgierig hoe het met je gaat!!
Hoelang moet jij nog je was toch ongeveer net zolang als mij zwanger?? Ik ben vandaag 35 weken en heb het wel zon beetje gehad maar nog effe!!!
Hebben jullie alles al klaar kamertje, kaartjes namen etc???

Groetjes Samiera

hoi hoi ben dan wel niet moonpoontje,maar ik was gister 35 weken.het gaat snel vind ik.wij hebben nog geen naam,tenminste ik vind het nogal moeilijk om dr 1 uit te kiezen.kamer en kleertjes enz.. is allemaal wel klaar.
groetjes petra

hai hai!!
maakt niet uit hoor ik ben een tijdje afwezig geweest en misschien gemist dat jij ook ongeveer net zo lang zwanger bent als mij!
Wel leuk dat we elkaar dan 1 dag verschillen!! Wij zijn ook net pas uit de naam hoor met dank aan dit forum hahah
Succes met alles en de laatste weken!
groetjes Samiera

Hi,

Hier ook geen moontjepoontje, maar ik dacht haar wel eens te zien op het maart-forum.
Zelf ben ik van het februari-forum (ben nu 38 weken) en kan dus straks alle baby verhalen weer met jullie delen :)

Samiera, toch niet uit Uden toevallig?

Gr. Tamara.

Hi, hier alles goed hoor!! ik ben ietsje korter zwanger, nu 32w3d. Wij zijn zo ongeveer met alles wel klaar. Tas staat gepakt, ook voor de kinderen, die gaan naar opa en oma zodra de bevalling zich aandient. Alleen moeten we nog geboorte kaartjes bestellen.

Wij hebben de naam al een tijdje liggen, was ook de naam als Eline een jongen was geweest. Alleen de tweede naam was nog een probleem. Maar daar zijn we ook alweer een tijdje uit.

Hay!!
Jaa we hebben ook verder eigenlijk alles wel klaar de geboortekaartjes hebben we al wel uitgezocht maar moet ook nog besteld worden!
Verder mag het voor mij eigenlijk nu al wel zo ver zijn heb jij er ook al een beetje genoeg van?
Misschien dat het komt dat het de 2e is en soms best zwaar is dat er nog een peuter rond loopt ;)
Maar vast veel succes met alles!!!
Groetjes

Terug
Bovenaan