Hey Es,
Nou, moet je eens horen...Heb flinke buikgriep gehad en ik heb moeten kotsen, niet normaal meer....echt verschrikkelijk!!!!!
Gelukkig is het nu over, nu heb ik weer nergens last meer van.
Ik voelde me zooooo beroerd en zielig!!! Elke keer als ik moest overgeven, stond mijn ventje achter me!! Echt een super lieverd!!!!
Ik zou het niet weten hoe ik erachter moet komen hoever ik ben...Ja ik kan op de computer wel uitrekenen in welke week ik zit, maar hoe weet je dan hoeveel dagen erbij zitten...??
Ik zit nu dan op 7 weken en 1 dag...whaha.
Makkelijk bij te houden als jij het zo goed weet... Ik koop immers 1 hele dag achter op jou.
Het enige waar ik nu last van heb is mijn borsten....JEZUS, die zijn al aan het groeien zeg!!!!
Ik heb 8 jaar geleden een borstvergroting ondergaan, maar nu vind ik ze nog mooier!!!whahahaha.
Ik kan er bijna niet meer op liggen, zo erg staan ze onder spanning.
Maar goed, alles voor het goede doel, behalve kotsen dan he!! .
Vind het wel gezellig om met iemand te kletsen die even lang zwanger is.
Maar ik vrees dat we over een paar dagen van de lijst afgegooid worden....er komen elke dag veel nieuwe topics bij, en de laatste gaan er weer af.
Maar goed, dan openen we toch gewoon weer een nieuwe.
Hoe oud ben je eigenlijk??
Ik ben 27 jaar en ik ben 6 jaar samen met mijn mannetje waarvan 1,5 jaar getrouwd. We zijn recent verhuisd en we zitten nog vol in de verbouwing. Er zit nog geen dak meer op het huis....Dus we moeten een beetje op gaan schieten als we in augustus klaar moeten zijn!!!
Verder hebben we 2 hondjes en we wonen in het zuiden des lands.
Ik werk als verpleegkundige.
Nou, dan heb je misschien een beter beeld van mij.
27 dec heb ik ook mijn eerste echo!!!!
Echt super spannend man!!!
Maar, ik heb gelezen op internet dat ze rond de 7-8-9 week een inwendige echo maken omdat ze via de buikwand dan nog niets kunnen zien...
Nou, dat was ik dus niet van plan he!!!
Dan wacht ik liever nog een weekje of 2 langer...
Het is toch al zo vaak dat je met je benen in de stallages moet als je zwanger bent of gaat bevallen....als het niet hoeft doe ik dat liever niet.
Maar goed, het is ook voor een gesprek dus ik geef dat gewoon aan en dan hoor ik wel of ik een andere afspraak moet maken ja of nee.....
Hoop wel dat alles goed is hoor....ben een beetje onzeker....maar dat zal jij ook wel hebben denk ik.
Maar goed, genoeg gekletst weer.
Ik hoop dat je je goed blijft voelen en we spreken elkaar wel weer.
Dikke
Mootje