Mootje123

A

Anoniem

Guest
Goeiemorgen!

Je zou toch testen vandaag? Ik ben heel nieuwsgierig! Je hebt vast gedroomd over wandelwagens en slabbetjes... mag je je daar de komende tijd mee bezig houden?!

Ik hoop het voor je!

Marian

Hoi Marian,

Wat lief dat je aan me dacht...
vanochtend om 07.00 een test gedaan (onze eerste was vroeg wakker...)
Maar helaas negatief.....Het is vandaag ook pas de 22e dag dus natuurlijk veel te vroeg getest maar kon me niet meer inhouden, vanwege mijn gevoel en klachtjes en bij de eerste was het ook de eerste keer raak....
Mag er natuurlijk niet van uit gaan dat dat deze keer ook zou lukken, maar zeg dat maar eens tegen jezelf. Ben er wel een stukje rustiger door geworden, gelukkig.
Als ik donderdag nog niet ongi ben doe ik weer een test.
Mijn cyclus is altijd 25 dagen dus vandaar...
En bij jou, in welke ronde zit je ?
Veel liefs Nicole

Ooh, wat spannend is het ook he? Elke maand weer wachten of je wel of niet ongi gaat worden... Wel lekker voor je dat je zo'n korte cyclus hebt, veel meer kansen dan ik bijvoorbeeld! Na het stoppen met de pil en de ongi die daar opvolgende (pil-ongi dus) duurde het 35 dagen voor ik weer echt ongi werd. Dat duurde echter maar 2 dagen en stelde weinig voor. Nu zit ik dus zeg maar in de 2e ronde en wacht ik of het weer 35 dagen zal duren.
Het wordt onze eerste en ik ben er dus best wel veel mee bezig. Mijn man zegt steeds dat ik al zwanger ben, maar zo voelt het gewoon niet. Ik kan natuurlijk helemaal niet weten hoe het voelt, maar ik voel me gewoon niet anders dan anders.
Tammy vertelde me dat die ongi na het stoppen met de pil wel eens een innesteling geweest kan zijn. Een paar dagen voor die ongi heb ik echter getest (hoopte op een cyclus van 28/29 dagen!) en deze bleek negatief.

Donderdag ga je weer testen? Dat is de 17e? Als ik dan nog niet ongi ben, doe ik het ook!

Wanneer heb jij het je omgeving verteld toen je zwanger was van je eerste?

Liefs,
Marian

Hoi Marian,

Ja wat spannend allemaal he? Bij jou is het ook een spannend verhaal zeg,
vooral omdat je vorige ongi maar 2 dagen duurde...
Maar goed misschien is donderdag onze dag.....ha, ha, hoop, hoop,......
Ookal heb je geen echte klachten, ik lees hier steeds meer dat er ook meiden zijn die bijna geen klachten hebben maar toch zwanger zijn, dat geeft toch ook hoop.
Toen ik zwanger was van de eerste hebben we het gelijk de eerste dag toen we het wisten tegen onze ouders en broers en zussen gezegd,
bij 10 weken toen we bij de VK waren geweest vertelde we het tegen iedereen
die het wilde weten!!!!!!
Meid, kei veel succes!
liefs Mootje

Terug
Bovenaan