moppen

Kent iemand nog een leuke?

Zit een nul aan de bar, komt er een acht binnen. Zegt die nu: 'hey doe je riem eens wat losser'

Zijn twee mannen op de sociale werkplaats een rotklusje aan het doen. Ze hebben er allebei geen zin in. Gaat de ene ondersteboven aan het plafond hangen. Komt de opzichter binnen. " wat is dat hier!! wat ben je aan het doen". "ja" zegt die aan het plafond hangt "ik ben een hanglamp" ... Opzichter: "wat een onzin.. ga maar naar huis, je bent ontslagen"... Dus hij gaat en die andere loopt erachter aan. Dus de opzichter vraagt wat ie gaat doen. Zegt ie " Ja zonder licht kan ik niet werken"

Ze zijn erg flauw.. I know.. dus kom maar op!

HA ha ha ha geweldig lekker flauw maar ook echt super goed!!!!

ik heb er ook een paar,

waarom heb je alleen witte medicijnen en geen zwarte???
zwarte werken niet

waneer weet je dat je te dik bent??
Als je van 2 kanten tegelijk uit   bed valt

Vooral de eerste vind ik erg leuk.
Ken er nog 1.

de baas van Piet is op vakantie en Piet zou alles een beetje in de gaten houden. Op een dag belt ie zn baas op. Baas.. de steel van mn schop is gebroken. Ja zegt zn baas.. moet je daarvoor opbellen? Hoe is het gekomen dan?
Ja zegt Piet weer, ik was een graf voor je hond aan het graven en toen brak ie.
Wat vertel je me nou, zegt die baas.. is mn hond dood?
Ja zegt Piet.
Hoe komt dat dan zegt die baas weer.
Ja zegt Piet, je hond lag in de loods en die is afgebrand...
Wat?? Mijn loods afgebrand??
Ja zegt Piet.. de brand was overgewaaid van je woonhuis naar de loods.
Piet zn baas is erg beduusd.. Wat vertel je me nu.. Loods afgefikt, woonhuis afgefikt??..
Hoe kwam dat dan?
Ja zegt Piet, we hadden je moeder opgebaard thuis en kaarsjes eromheen en ja dat heeft vlam gevat!
Wat! Mijn moeder dood..hond dood.. huis en loods afgefikt!! Piet, heb je ook nog positief nieuws?
Ja de dokter belde zegt piet.. De uitslag van je HIV test was positief!!

ik heb er ook een

er was eens een oud vrouwtje dat hout stond te sprokkelen staat er ineens
een fee voor haar nrus die zegt dat ze 3 wensen mag doen
vrouwtje zegt 1 dat ik beeldschoon wordt 2 dat alle aardappels in de kelder in goud veranderen en 3 dat mijn kater een leuke knul wordt als ze thuis komt kijkt ze in de spiegel beeldschoon ze rent naar de kelder die ligt vol met goud en boven aan de trap staat een jongen die zegt; toch jammer dat je me hebt laten castreren

er ligt een dooie man tussen 3 muren de een is rood de ander paars en de 3de blauw wat klopt hier niet
antwoordt zijn hart

oh ik weet er nog een

jantje komt met zijn vader bij de slager en ze krijgen een rondleiding.
de slager zegt hier gooien we de varkens er in en komen er als worstjes weer uit.
en jantje vraagt als je er nu worst in gooit komen er dan varkens uit.nee zegt zijn vader dat gebeurt alleen bij je moeder

groetjes mira

heb nog een hele flauwe
waarom duurdt het zolang om een blonde sneeuwpop te maken?
het hoofd moet eerst uitgehold worden

oh ik weet er nog een

jantje komt met zijn vader bij de slager en ze krijgen een rondleiding.
de slager zegt hier gooien we de varkens er in en komen er als worstjes weer uit.
en jantje vraagt als je er nu worst in gooit komen er dan varkens uit.nee zegt zijn vader dat gebeurt alleen bij je moeder

groetjes mira

heb nog een hele flauwe
waarom duurdt het zolang om een blonde sneeuwpop te maken?
het hoofd moet eerst uitgehold worden

Terug
Bovenaan