Mopperen bij verschonen ochtend

<p>Onze dochter is nu 7 maanden en erg vrolijk. Alleen als ze ‘s ochtends ontwaakt is ze bij het verschonen aan het mopperen. Ze wordt rustig wakker maar zodra we haar oppakken en gaan verschonen is het mopperen/jengelen. Daarna geef  ik haar borstvoeding op bed.</p><p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Herkent iemand dit? </span>Het is maar kort en niet vervelend maar ben toch erg benieuwd wat het kan zijn. . </p>

Hoi,
Dat doet onze dochter ook vaak.
Ze heeft dan gewoon 'honger' is mijn idee. De hele nacht zonder voeding en dan ziet ze de fles en wordt helemaal lijp.
Dan begint ze echt te wringen en naar de fles te grijpen.
Als ik haar luier doe geef ik meestal een speeltje zodat ze daar even op kan focussen.

Same, maar hier is het vooral wurmen alsof ze klaar is om actief te zijn. Ik geef altijd even een speeltje zodat ze daar even mee bezig kan zijn.

Hoi,

Ik had dat ook en heb het omgedraaid: eerst geef ik de voeding en daarna verschoon ik hem. Wellicht dat dat helpt :)

Hoi,

Ik had dat ook en heb het omgedraaid: eerst geef ik de voeding en daarna verschoon ik hem. Wellicht dat dat helpt :) vu

Hier ook eerst drinken en dan pas verschonen.
Meneertje wordt vrolijk wakker en wil alleen maar eten eten eten. Maarja dan komt mama aan en die wil eerst een schone luier. Mooi niet denkt die van ons. Krijsen alsof hij 3 maanden geen eten gehad heeft ?. Toen we het omdraaide was het over en ging hij lachend met zijn benen in de lucht ?

Terug
Bovenaan