moppie en de rest over temperaturen!

A

Anoniem

Guest

Hoi daar ben ik weer! Ik dacht laat ik maar een nieuwe discussie aanmaken anders wordt het zo ver terug lezen he..

Ik had ook mijn temp. 2 maanden opgenomen met zo'n nieuwe oorthermometer. Ik snapte er helemaal geen zak van.. de eerste maand was mijn stijging en daling perfect te zien. Maar de 2e maand (afgelopen maand) snapte ik er geen al van. Mijn temp. steeg keurig na mijn ei maar bleef daarna hoog. Zelfs tot aan mijn ongi.. en ja.. mijn temp. blijft maar hoog! Ik dacht nou misschien wordt ik gewoon ongi terwijl ik wel zwanger ben, dus een test gedaan toen mijn ongi over was. Maar negatief natuurlijk.. snik..
En hoe kan het dan toch dat mijn temp. hoog blijft????  Zal een oorthermometer dan toch niet zo goed zijn? Of heb ik gewoon het verkeerde merk gekocht..
Ik baalde als een stekker natuurlijk. Dus ik ben meteen gestopt met tempen en we gaan gewoon verder zonder. Als mijn ongi uit blijft ga ik pas weer testen!

Nou ik ben blij dit even kwijt te zijn en volgende keer beter he?

xx Bren.

Hoi

Het beste is om inderdaad rectaal te meten. Een oor thermometer wordt al beinvloed door als je op dat oor hebt geslapen, dan is de temp hoger.
Maar waarom die nu hoog blijft ???
Heb je een griepje onder de leden, is je slaap ritme anders???
Het kan vele oorzaken hebben.
Ik wens je in ieder geval heel veel suc6 in de nieuwe ronde en hoop voor jullie dat het deze keer raak is!!!!

Groetjes Doortje

Hoi hoi

Alles goed!!???
Nou ik ben blij te horen dat ik niet de enigste ben met een mindere ervaring.
En ja het klopt dat rectaal meten betrouwbaarder is, ik kom dit nl ook dagelijks tijdens mijn werk tegen.
Onder de oksel en in je oor is absoluut NIET betrouwbaar.
Maar ik werd kierewiet van dat geklungel smorgens als je er nou wijs van word heb ik zoiets van nou waarom niet.
Nou wij gaan lekker door met SCHATTEN ha ha ha
Ik denk maar zo dan maar een keertje meer geeft niks!!!!
Er komen hoop ik snel maanden dat het niet zo geweldig is. Ik zie het als een soort voorraad!!!!!!!!!!Hihihihihi
Nou succes allemaal tot gauw en vergeet niet te duimen!!!

Moppie

ja zeker blijven duimen!
ik duim 2x zo hard, 1x voor jou en 1x voor mezelf.
we spreken elkaar snel weer!

dikke kus bren

Terug
Bovenaan