moppie

A

Anoniem

Guest

Moppie.
Ik heb deze maand voor het eerst ovu testen gebruikt en ze waren van clearblue. Ik had ze bij etos gekocht en was 30 euro kwijt voor 7 testen.
Ik vond het best prijzig dus ga misschien volgende keer andere bestellen via internet ofzo. Maar ik had ze ook niet helemaal goed uitgevoerd.. was het 2x vergeten en ja dan weet je dus niet zeker of je wel of geen ei hebt gehad he!
Maar als het deze maand niet raak is ga ik volgende maand trouw elke dag mijn ovu testen geruiken.. hoop dat het niet nodig is!

xxx bren

Ha bren

Nou ze zijn idd erg prijzig maar kan mij geloof ik weinig schelen, ik hoop op het beste
nou we houden contact en ik denk dat jij iets eerder nieuws hebt dus ik wacht met spanning en ik zal voor jullie duimen!!!!

Groetjes Moppie

Ik heb ook al 2 x zo'n test gekocht wat een geld he. Als ik deze maand niet zwanger ben ga ik maar eens temperaturen.

He Niekie
Ik heb 1 maand getemp. wel een beetje kort dat weet ik maar ten eerste ik werd gek iedere morgen dat ding in mijn ko...
en er was geen pijl op te trekken je kan er na 1 maand ook weinig van zeggen maar de sjeu was er een beetje vanaf!!!!
Ik vind het zeker geen aan rader dan sta je er mee op en je gaat er mee naar bed(uh je man/VRIEND DAN)
Maar jullie succes en ik hoop dat er snel een mooi resultaat mag komen.
Groetjes MOppie

Terug
Bovenaan