moppie

A

Anoniem

Guest

Hoi meis..
Hoe gaat het nu met jou? Hoe voel je je.. heb je andere gevoelens dan normaal of voel je helemaal niks anders? Ik zit wel te zenuwen... Dinsdag wordt een spannende dag! Ik ben heel hard aan het duimen voor je hoor! Maar zelf denk ik niet dat ik zwanger ben. Het voelt niet zo. Ik weet niet, maar ik heb zelf zo'n idee in m'n hoofd, dat als ik zwanger ben dat ik het ook weet, en van binnen voel. Hoe zit dat bij jou? Of denk je gewoon als ik overtijd ben ga ik pas testen en dan zie ik wel... Voor mezelf vind ik het heel moeilijk.. pfff haha wat een ingewikkelde dingen allemaal he? Nou ik wens je heel veel succes met je NOD.

dikke kus bren

Hallo bren,
Nou nog niks aan de hand geloof ik. Wel ontzettende pijn   in mijn onderrug. Naar mijn idee meer dan anders(te  zwaar getild of miss een verbeelding!!???  
Maar ja,verder voel ik niks!!
Het word idd erg spannend. Maarja we moeten het maar afwachten.
Voorlopig voor mij even geen testen!! wil weer wachten tot ik echt ver overtijd ben.
Dus uitgaan van mijn langste (en ook enigste van 31 dagen)cyclus. En ja die geloof 12 dagen van laatst  en negatieve test  daar denk ik maar niet aan.
Gisteren nog naar national geograhpics(?) gekeken!!??
Ik wel vond het ook erg leuk te zien had wel eens zo een film gezien maar deze was erg uitgebreid!!
Nou we duimen nog even flink door en hopen voor de zoveelste keer op een dikke vette positieve test hahahaha.

Groetjes en je hoort me snel weer doei doei!

Moppie

Terug
Bovenaan