Ha Bren
Je was er vroeg bij vanmorgen, ik heb net weer een werkdagje achter de rug!!
En nee ik weet nog niks weet ook niet goed hoe ik me voel stom is dat he!!
Voel wel buikpijn of nee toch niet het zijn mijn darmen, volgens mij word ik ongi, ga nog maar eens plassen......... oeeehhhh ken je dat!!!
Bij ons weet alleen mijn beste vriendin het om toch zo nu en dan ff te klagen.
Zij leeft erg met ons mee en laat zich op de juiste momenten horen, geeft geen foute opmerkingen!! Super echt een toppertje is ze!!!
Ja man lief kan niet alles aanhoren!!!(vrouwen zijn idd soms erg "lastig" moeilijk in omgang!????
En onze ouders weten van niks. Mijn moeder zal er niet raar van staan te kijken.
Mijn schoonmoeder(echt een schat hoor) maar die kijkt me bijna zwanger!!!!
En praat altijd in die straat van als jullie oooooiiiitttt(alsof zij niet weet, dat het hopelijk ,niet heeeel lang zal duren!!!!!)
Enja de manier waarop word allereerst met beschuit met muisjes binnen komen,
of zoiets van we dachten laten we even met zijn drieen langsgaan!!!
Wil die gezichten wel eens zien!!!!!(Waar blijft de derde dan????!!!???!!???!)
Door mijn werk word ik ook op heeeel veeeel ideeen gebracht. Dus als het nog even moet duren heb ik vast weer een ander idee!!!
Sokjes blijft ook leuk maar ik wil meer een soort van raadsel, die beschuiten ligt er iets te dik op denk ik nu opeens!!!!Hahahaa zijn het de hormonen!!!???????
Ik heb nu zet even bedacht dat we maandag een testje er tegen aan gooien, dat zou ik toch wel heel knap vinden om zolang te wachten!!!!(schouderklopje)
Daqn ben ik uit gegaan van mijn langste cyclus(31 dagen)en 2 a 3 dagen overtijd(geloof ik)
Als ik nog meer ideeen heb voor het op de hoogte stellen< of jij natuurlijk, dat hoor je(ik) het. Nou meid we houden de moed er nog even in en hopen dat het (voor ons (daar bedoel ik dat half jaar mee)) na een half jaar eindelijk zover mag zijn !!! En daarna lekker samen babbelen op het zwanger forum!!!!!
Groetjes en tot gauw Moppie