moppie...

A

Anoniem

Guest

Hey meid...
Wat klote voor je... Maar wat is er nu precies gebeurd.. Heb je een test gedaan of heb je rode duivels...? Ik hou je plekje dan nog even warm hoor een maandje meer of minder maakt ook niet uit ik wacht op je! En geduld wordt altijd beloond vergeet dat niet. Ik blijf voor je duimen net zolang tot ik geen duimen meer heb en dan nog bestel ik gewoon kunstduimen... ijzeren!

Nou jank nog maar even lekker uit dat lucht op! En denk er maar een dikke knuffel van mij bij goed?

Kus Bren.

Ha Bren

Leuk je weer even te spreken, nou nog geen rode duivels!!
Maar de test dus vanmorgen gedaan en helaas negatief. Ik weet wel nog wat hoop te houden want zolang die duivels er nog niet zijn.....
Maar dat was dus vorige maand hetzelfde. Ben je 2 weken verder, 3 testen gedaan en dan word ik alsnog ongi!!!????

Dus ja. Maar we hebben nu wel besloten de huisarts te bellen want om dit iedere maand mee te maken word ik een beetje kriebel van!!!
En ja het zal best wel hoor dat het mee speelt als je er minder mee bezig bent. Maar je bent toch niet voorniets met de pil gestopt en je hoopt toch iedere maand weer stiekem van" Zal het nu...."

En ja de seks word ook steeds minder spontaan he!!! Hoe je het ook wend of keert ik gil nog net niet uit "Schieten met dat zaad schat!!!!"Haahahahaahha
Nou ja ik kan weer even lachen. Maar voor hoelang! Ben ook wel bang voor de medische molen. Ik weet wel dat ik daar nog lang niet ben. Maar ik zal zeker niet de eerste zijn.

Nou meid ik heb mijn hart weer even gelucht en jij????
Lekker even op pad geweest met zijn drieen?????Hahah
En heb je leuke dingen gezien!!??
Ben je trouwens nog op die site geweest en wat vond je van de ideeen???
Nou ik hoop je toch weer snel te spreken en hou dat plekje nog maar even vrij!!!

Bedankt voor je opkikkerende pep talk doet me weer even goed!!!!!!

Groetjes Moppie

Hey hey daar ben ik weer!
En ik moest wel even lachen dat je schreef dat je nog net niet gilde schieten schat haahahahaha ik herken dat gevoel helemaal ik had dat precies zo.. want voor deze 4 ronde waren we ook al even bezig niet heel intensief maar toch...
En dan ben je het op een gegeven moment ook wel zat met dat 'spontane' sex gedoe haha!

Maar goed.. we zijn vandaag dus met z'n 3tjes weg geweest en natuurlijk weer hele leuke dingen gezien he.. en ja ook al wat gekocht. Kon het gewoon niet laten.. slecht he! En had ook op die site gekeken ja hele leuke ideeen !!

Maar kon het natuurlijk niet voor me houden he.. doos die ik ben.
Dus heb me moeder maar opgebeld   ( ze zit nu met paps en m'n tante in Turkeye een heerlijke vakantie te vieren ) en had gevraagd of ze hele kleine sokjes mee terug wilde nemen.. "ja hielsokjes bedoel je toch..???"
Nee mam, nóg kleiner.. toen stilte.. BEN JE ZWANGER????? hahaha ze ging uit haar dakkie haha.

Maar ik ga even afkappen hoor want anders heb ik je later niks meer te vertellen!

Hele dikke kus en het gaat lukken met je hoor maak je maar niet druk, ik voel het aan me water ; )

Kus Bren

Terug
Bovenaan