moppie!

A

Anoniem

Guest

Hey Moppie!
Wat heb ik jou een tijd niet gezien op t forum meis...
Ik vraag me af hoe het met je gaat!?

Ik ben je mail adres kwijt dus kon je helaas ook niet mailen.. die stomme pc van mij wist alle berichten en de bijbehorende adressen na een bepaalde tijd. grr. haha

ik hoop heel snel wat van je te horen want ik mis je wel hoor!!!!

hele dikke kus bren.

Ha Bren

Hier ben ik weer!!! Heb me inderdaad even niet laten horen!!! Ik ben 2 weken terug weer naar de huisarts geweest. Ik weet niet of je dat hebt gevolgd maar ik werd weer niet ongi!! Verloor al 8 dagen heel weinig oud bloed!! Dus weer aan de bel getrokken. En ja ze zei na gekeken te hebben dat ik het toch als menstruatie moet zien t'is wel niet zoals het wezen moet(lekker duidelijk wat is het dan wel he???)maar goed. En wat denk je s avonds!??? Werd ik ongi en ja heftig. Dus toch weer gebeld van "Wat heeft u precies gedaan van onderen!!!" "Is er een verklaring voor??" Nou nee dus. Maar ik moest vanaf die echte ongi dag zeg maar weer gaan tellen. En dus zijn we weer druk aan het klussen geslagen!!!
Ik moet het nu tot september oktober aankijken en anders moet (mag)  ik naar de gynacoloog!! PPfffff krijg het toch wel een beetje warm bij die gedachten. Maar ik hoop gewoon heel erg(net als ieder ander) dat het voor die tijd toch raak mag zijn!!
De reden dat ik hier niet veel ben is geloof ik toch het er mee bezig zijn zeg maar!!!
Dus zodoend.

Maar goed en met jou hoe staat het ervoor!!!! Nog misselijk of heb je die tijd wel zo een beetje gehad!!!! Ik hoop  het voor je. En het kamertje is die besteld of doen jullie alles makkie aan!!!! Nou meid leuk weer even wat te horen van je. Op welke zwanger site zit je nu Februari!!!!(of maart sorry hoor maar ben het even kwijt)  
Nou hoop snel weer met je te babbelen tot gauw  
Groetjes Moppie  

Terug
Bovenaan