Morge 2De IUI

Heeey Meiden....

daar ben ik weer naar een paar drukke weken....afgelopen vrijdag heb ik weer een inwendige echo gehad.. dus vanaf zaterdag al aan het ovu testen geweest en pas zins vanochtend een dikke positiefen test... dus morge voor de IUI om half.... voor de 2de keer.... mag er dan nu wel eentje in zitten die zo lief is om door te zwemmen....van de 2,6 miljoen zwemmers.. dus morge weer toch een aparte dag...en spannende dag..!!!

en dan weer een paar weken wachten....

XXX Brenie

En Succes Waar Jullie Allemaal Zelf Mee Bezig Zijn!!!

Ik hoop voor je dat het dit keer gelukt is.Zelf ben ik voor de 3e keer ''heel gewoon'' zwanger geworden en heb écht respect voor meiden als jij, die de hoop niet opgeven.Succes meid, Ik zal af en toe kijken hoe t met je is! Gun het je van harte.Liefs Gerrie

Heeey Meiden....

Dank jullie wel voor jullie Reacties.... ik moest vanmorge om half 11 bij de arst zijn.... er zijn 10 miljoen zwemmers ingebracht.... dat is behoorlijk veel..!!! :D Zit er dan nu wel 1tje bij..... vorige keer had me vent er 2,6 miljoen..... toen zaten we al zo dat is veel!!!!! dus nu afwachten..... wat er gaat gebeure???? ik ga me er in ieder geval niet mee bezig houden.... en proberen er niet aan te denken..!!! nu is het moeilijk want ik heb buikpijn en voel me er toch niet zo heel erg lekker van!!! maar morge is dat weer helemaal over!!!!

@ Daisy ....Wat balen voor je dat je weer ong bent geworden....balen is dat altijd weer....

@ Gerrie.... Dankje Voor Je Lieffe Berichie.....

XXXX Brenie

Terug
Bovenaan