morgen 1 jaar geleden....

dat ik dacht; goh, zouden we deze december normaal kunnen beleven? Zonder mensen die ineens overlijden of doodziek zijn van een zwangerschap of ander verdriet? Heel even dacht ik dat op dat moment, tot een uur of 21.30 's avonds gok ik.
Mijn man kwam thuis en het nieuws wat ie bij zich had sloeg in als een bom; ik kom net van ons thuis af en zij willen het contact met jou verbreken?
Nou, de ellende die volgde weten jullie vast nog wel.

Stand van zaken op dit moment; mijn man gaat no steeds ieder weekend een ochtend naar zijn ouders en de kinderen worden daar echt heel erg verwend met pudding met vla, chips, fruit, snoep en een klein cadeautje. Ja, dat allemaal op 1 ochtend...
Maar goed, het komt vast ooit nog wel goed toch? Of niet?

x miranda

Ik vind het nog steeds knap dat je dit pikt. Ik zou mijn kids niet laten gaan als ik zelf niet welkom ben. Jij bent de mama van deze kinderen dus ze dienen je te respecteren. Tuurlijk wil je ze opa en oma niet ontnemen maar het is toch ook jouw zondagochtend met je gezin? Ik heb er respect voor dus...
gr.Ing

Ik vind het nog steeds knap dat je dit pikt. Ik zou mijn kids niet laten gaan als ik zelf niet welkom ben. Jij bent de mama van deze kinderen dus ze dienen je te respecteren. Tuurlijk wil je ze opa en oma niet ontnemen maar het is toch ook jouw zondagochtend met je gezin? Ik heb er respect voor dus...
gr.Ing

gr.Ing

Ik vind t ook knap dat je dit zo lang volhoudt. Ik had allang gezegd dat mn grens bereikt was. Ik vind het zo sneu dat je elke zondag nu alleen zit vanwege die dwarse schoonouders. Ik zou zo ongelukkig zijn elke zondag en kan me voorstellen dat jij je ook zo voelt.

Wat zegt je man er eigenlijk van, nu jullie een jaar verder zijn. Wil hij hier zo gewoon mee doorgaan??

Sterkte!! Liefs, Martine

Terug
Bovenaan