dat ik dacht; goh, zouden we deze december normaal kunnen beleven? Zonder mensen die ineens overlijden of doodziek zijn van een zwangerschap of ander verdriet? Heel even dacht ik dat op dat moment, tot een uur of 21.30 's avonds gok ik.
Mijn man kwam thuis en het nieuws wat ie bij zich had sloeg in als een bom; ik kom net van ons thuis af en zij willen het contact met jou verbreken?
Nou, de ellende die volgde weten jullie vast nog wel.
Stand van zaken op dit moment; mijn man gaat no steeds ieder weekend een ochtend naar zijn ouders en de kinderen worden daar echt heel erg verwend met pudding met vla, chips, fruit, snoep en een klein cadeautje. Ja, dat allemaal op 1 ochtend...
Maar goed, het komt vast ooit nog wel goed toch? Of niet?
x miranda
Mijn man kwam thuis en het nieuws wat ie bij zich had sloeg in als een bom; ik kom net van ons thuis af en zij willen het contact met jou verbreken?
Nou, de ellende die volgde weten jullie vast nog wel.
Stand van zaken op dit moment; mijn man gaat no steeds ieder weekend een ochtend naar zijn ouders en de kinderen worden daar echt heel erg verwend met pudding met vla, chips, fruit, snoep en een klein cadeautje. Ja, dat allemaal op 1 ochtend...
Maar goed, het komt vast ooit nog wel goed toch? Of niet?
x miranda