morgen 12 weken echo

morgen ben ik 13 weken en 4 dagen zwanger en heb ik de 12 weken echo hihihi klinkt zo leuk he maar ben heel benieuwd wat ukkepuk heeft gedaan in de laatste 3 weken ik ben kwa gewicht niets bijgekomen ik ben alleen maar af aan het vallen mijn buik is er wel ik ben nu 5 kilo kwijt ipv erbij te krijgen
ik heb gewoon honger vaker en kan niets eten het smaakt gewoon niet en als ik er wel zin in heb is het 2 of 3 happen en dan zit ik vol.overgeven af en toe maar
en slapen kan ik ik ook nog steeds de hele dag maar s nachts ho maar lig de hele nacht te draaien ook al probeer ik overdag zolang mogelijk vol te houden ik word er moe van !!!
ik had gehoopt dat dat allemaal minder werd maar het is juist erger geworden helaas. maar goed het is voor een goed doel en we gaan door hihih zit niets anders op dan doorzetten.
zijn er dames die zich herkennen hierin !!!

Jazeker!! Maar bij mij zijn die kwalen na een week verdwenen!
Ben nog niet net zo fit als eerst en kan best een uurtje langer slapen maar niet zo erg dat ik er gek van word.

Spannend, morgen een echo! Heel veelbplezier en geniet ervan!

Spannend hoor, je echo!
Ik krijg er geen meer, omdat ze die van 10w3d goed genoeg vonden.
En dat terwijl ik 2x een miskraam heb gehad!
Maar ja, het hartje klopt, dus dat is goed.

Mijn verloskundige zei dat je bij de eerste normaal pas na 20 weken echt gaat groeien en als je weinig eet en vaak overgeeft is het logisch dat je afvalt.
Meestal leidt het kind er niet onder, die zorgt wel dat hij genoeg binnenkrijgt...

Ik ben nog vaak misselijk, vooral als ik moe ben. En ik ben bijna de hele dag moe... :)
De kwalen blijven bij de een ook langer dan bij de andere. En jij hebt dus net pech!

Geniet er morgen van!

Ik heb me 12 weken echo vrijdag gehad en ben vandaag 12 weken!!!!!!
Hier ook wel kwalen hoor ben echt vanaf smiddags al moe pff en heb bij de eerste bekkeninstabiliteit gehad al bij 18 weken en nu heb ik dus alweer 3 weken last, sochtends wil het wel maar smiddags is het gebeurt en savonds kan ik al bijna niks meer.
Me vk was wel makkelijk ga maar halve dagen werken maar ik werk maar 2 halve dagen dus dat word het ook niet, ze zei dan de ziektewet in, daar vind ik hetzelf nog erg vroeg voor dus ik blijf gewoon doorgaan zolang het wil nog maar denk niet dat het nog lang duurt als het zo door gaat want ga wel hard achteruit merk ik zelf wel en anderen ook. Ach ja we moeten er wat voor over hebben. Gelukkig is de misselijkheid het meeste weg nu.

Jij heel veel plezier en suc6 bij je echo!!! Hoop dat je leuke plaatjes krijgt!!!!!

xxx

Hallo Engeltjelief,

Spannend!! En??? Ben je al geweest?. Wij hebben vrijdag de 12 weken echo om 7u30 's ochtends. (Kunnen we gelijk zien of het een ochtend mensje is!!!) Maar heel spannend dat weer wel, en ook heel leuk; ben weer erg nieuwsgierig naar het mensje in mijn buik. Voel me moe maar voor de rest prima. Mijn buik lijkt wel ineens te gaan groeien (kan hem niet meer "inhouden")
gr Mevanne

zo zijn vanmorgen geweest voor de echo
alles was oke en hartje gehoord en ook zeer beweeglijk en lekker dwars iedere keer als de echoscopiste een foto wou maken of wou meten draaide het zich hihih nu hebben we 1 van de schoolslag en 1 van de rugslag
heb ook de kleine al vaker gevoeld was wel vroeg maar ik wees precies de plek aan en ze zeiden dat dat dus idd de baby was heerlijk dat gevoel stampende baby hihihi hoop dat de rest zich ook happy voelt op het moment ik ben in de hemel
xx

Terug
Bovenaan