Morgen 12wk echo!!

Hallo meiden,
morgen de 12wk echo kijk er zo naaruit.
Vind het ook wel weer super spannend.Laatste echo 2wk terug gehad dus met 10 weken alles was toen goed.Er was echt al een mini mensje aan het groeien die lekker beweeglijk was.
Wij hebben er 4jaar over gedaan om zwanger te raken en hebben lange strijd begaan in het zh met alle fertiliteitsbehandelingen.Nu met 3de IVF poging zwanger geraakt.
Ben de eerste weken behoorlijk bang geweest dat het mis ging,kon nog niet echt genieten ondanks we echt super blij zijn hoor,maar was zooo bang.Had in week 6 ook wat bloed verlies dus toen dacht ik helemaal nu is het voorbij.Heb toen ook direct met 6wk eerste echo gehad en gelukkig een hele geruststelling toen we het hartje al zagen kloppen.We wisten dan ook niet wat er zagen toen we met 10 echo 2de echo kregen,omdat het toen al een echt klein mensje zichtbaar was.
Daarom ben ik nu weer helemaal benieuwd nu met de 12wk.
Morgen laatste x op onze betrouwde IVF afdeling de echo dan mogen we naar de verloskundige.
Dus we nemen morgen een grote doos met gebak mee voor de verpleegkundige die ons de afgelopen jaren hebben begeleid.
Morgen ook het grote nieuws eindelijk bekend maken aan de mensen die het nog niet weten.Kan ik het eindelijk ook op mijn www van Hyves zetten.Iets waar ik al jaren naar uit kijk.

Gr. Suusje

het zal een prachtige dag worden morgen! super!
ik hoop voor ons vrijdag.. dan is onze 12 weken echo, zowiezo onze eerste echo, dus wij mogen ons kleintje dan voor het eerst bewonderen!
maar jij heel veel plezier morgen! geniet er lekker van! en ook van alle geweldige reacties die je gaat krijgen!

het zal een prachtige dag worden morgen! super!
ik hoop voor ons vrijdag.. dan is onze 12 weken echo, zowiezo onze eerste echo, dus wij mogen ons kleintje dan voor het eerst bewonderen!
maar jij heel veel plezier morgen! geniet er lekker van! en ook van alle geweldige reacties die je gaat krijgen!

Terug
Bovenaan