morgen 14 aug NOD, wie nog meer????..

hallo allemaal

morgen zijn de 28 dagen weer om ben benieuwd wat er te komen staat!
Ik voel nog niet veel, jah ongesteldheid gevoel, gisteren heel erg last van mijn maag en vlagen misselijk. En nu ook wat steekjes onderin mijn buik. Dus we zullen vast een ronde verder moeten, maar we wachten af!!

Voelen jullie al iets? spannend he!

liefs kim

Hoi kim,

Ik vandaag als het goed is. Ik ben na het stoppen van de pil pas een keer ongesteld geworden, en dat was precies na 28 dagen, en vandaag zijn er weer 28 om....
Ik vind het erg spannend, ik heb ook al een testje in de kast liggen.
Ik voel eigenlijk nog niet zoveel, soms wel wat steken, maar dat was het. Hoogstwaarschijnlijk wordt ik vandaag gewoon ongi, maar het blijft spannend. Wij zitten nu in de 2e ronde, voor ons eerste kindje, en jullie???

Succes morgen, ik zal voor je duimen.
Sasja

Ikke ook de 14e! Spannend he?!! Zou het liefst nu terug mijn bed in willen kruipen en pas morgen weer wakker willen worden. De tijd gaat altijd zo snel voorbij, maar nu kan het me niet snel genoeg gaan...

Heb weinig tot geen klachten (alleen al paar dagen vaak plassen), maar heb wel sinds gisteren bruinverlies, wat normaal gsproken vooraf gaat aan mijn ongi. Dus mijn goede hoop is al aardig geslonken...

Nou, we wachten maar weer af met z'n allen, meer zit er niet op.

Groetjes en ik duim voor jullie...  

Tammy (ronde 7, 1e kindje)

Jullie allemaal de 14e, ik ben de 16e aan de beurt. Spannend he? Ik heb niet het gevoel dat het deze x raak is, ach het is nog maar de 2e ronde... Maar wat zou het leuk zijn zeg!

Voelen jullie al wat eigenlijk?

Groetjes!

hoi meiden spanned hoor ik moet 15 aug nog krijgen ben ook benieuwt heb geen buikpijn of iets wel veelplassen en soms misselijk en me borsten doen heel; erg pijn   maar dat bied geen zerkheid ga eidn van de week testen

6e ronde
2e kindje

liefs daantje

hallo

ik zal ook voor jullie hard duimen hoor! ik ben echt zo benieuwd
ik ban in april gestopt met de pil en ben 17 julie pas voor het eerst ongie geworden, morgen is 28ste dag en ga daar effe vanuit, het kan ook zijn bij mij dat ik nog steeds geen regelmatige cyclus heb, maar ben nog jong dus hebben de tijd.

xx kim

Hee Kim!
Gezellig samen op de wachtbank!Ik ook morgen nod!!ben erg benieuwd hoe de komende week verlopen gaat!!!is ronde 1 dus mn cyclus kan ook langer zijn. Heb erge pijnlijke tepels en wat donkerder en hardere borsten,maar hoeft inderdaad nix te zeggen...
spannend he!! succes meiden!
xx ZuuS

Terug
Bovenaan