morgen 15% korting bij de Hema

Hallo allemaal, ik wilde jullie even laten weten dat er morgen avond tussen 6 en 9 uur, een extra koopavond is bij de Hema. Je krijgt dan 15 % korting op al je aankopen, deze aktie is ook voor de online shop, en dan tot 12 uur 's nachts.

Kunnen we weer even lekker inslaan voor de winter, haha. Zelf ga ik heel graag naar de Hema, vind de pyama's en het ondergoed voor de kids super van daar. Ook de jip en janneke serie is geweldig, en ook altijd een leuk kadootje voor kids...

groetjes, en koop niet teveel Wendy

Hoi!

Dus het geldt ook online? Kan namelijk de deur niet meer uit . Even opschrijven, anders vergeet ik het. Bedankt voor de tip!

Enne, over 2 weken zijn onze mannetjes ook 2 jaar!! Joepie!

Groetjes,
Nelly mv Dean en 37w5d

haha, dat klopt, je kunt tot 12 uur online bestellen met 15% korting. geweldig he? Ja onze kids zijn zowat de hekkensluiters, haha. Ben je al goed bezig met de voorbereidingen? Thijs krijgt dit jaar een Plopfeest, en de kaartjes het ik zelf gemaakt, morgen kan ik de foto's ophalen die erop moeten, en dan gaan ze de post op. We vieren het 12 oktober lekker gezellig op zondag middag. Ik moet me alleen nog iets laten invallen met de ploptaart, die wil ik eigenlijk zelf maken, maar weet even niet hoe....Hoe is het verder met je? groetjes Wendy

Wauw, een Plopfeest. Echt leuk! Dean is ook helemaal into Kabouter Plop. Wij vieren het (onder voorbehoud, hahaha) gewoon de 5e. Ook op een zondag. De uitnodigingen zijn verstuurd en voor de rest is alles wel in orde. Moet alleen op het laatste moment taarten/vlaaien bestellen. De partytent en hulptroepen staan ook al gereed. Misschien vieren we het iets later, ligt er maar net aan wanneer de kleine van plan is om te komen, hahaha. Ben het nu echt wel zat. Kan niet meer lopen en alles doet zeer. Van mij mag het nu wel! Dean was ook 8 dagen later, dus ik reken er maar niet op. Ben wel benieuwd wat nu de uiteindelijke datum wordt. Ligt wel dicht bij elkaar straks. Ach, we zien wel. We sukkelen nog even voort!!

Bedankt!

Groetjes,
Nelly.

Heel veel succes voor jullie.   Bij ons kwam Bas   op de uitgerekende dag, Iris 9 dagen later, en Thijs 4 dagen later...... Het is toch wat he, die kids, haha Gelukkig vinden ze het bij mams toch het fijnstKan me voorstellen dat je er zelf dan even genoeg van hebt. Wij zaten toen Bas 2 moest worden hetzelfde als jullie nu, grappig vind ik dat. Bas en Iris schelen zich 2 jaar en 2 weken, terwijl ze eigenlijk in dezelfde week zouden zitten, zeg maar.... Heel veel succes met het feestje, en de laatste lootjes, groetjes Wendy

Terug
Bovenaan