Morgen 1e afspraak Verloskundige

Morgenmiddag om half 4 eindelijk het lang verwachte bezoek bij de verloskundige haha.

Ben zoo benieuwd, ookal weet ik wel ongeveer wat ze allemaal gaan doen , ben ik zoo nieuwsgierig.

En als ik me eigen goed kan herrinneren hoorde ik bij mn zoontje het hartje al vanaf 7 weken. Dus ben zoo benieuwd, hoe het morgen is.
Laten we hopen dat we iets kunnen horen kloppen , zo niet moeten we wachten tot volgende week dinsdag de 20e dan hebben we de 1e termijn echo.

Leuk!!!! Ik ga de 27e voor het eerst heen, maar dat is alleen een gesprek. Bij mijn VK laten ze het hartje pas horen bij 12 weken met de echo, maar hoop dat je morgen al iets mag horen. Veel plezier!

dat is wel heel erg spannend hier doen ze dat met de 12 weken en soms kunnen ze het dan nog niet eens horen tenminste bij mijn dochter niet bij mijn zoon wel hoop voor je dat ze het hartje kunnen horen is wel heel erg leuk zeker omdat voor de eerste keer weer te horen

ik moet dinsdagavond voor t eerst!! Ik vindhet zooo spannend! voor ons is het de eerste keer dus ik ben benieuwd, wij krijgen een week later pas een echo...

Veel plezier en suc6 morgen!

Liefs kim

Dank je voor jullie reacties. Ik ben ook zoo benieuwd. Heb even terug gelezen van mn zoontje maar daar hoorde we het hartje met 8 weken en 2 dgn zoiets . Nu 7 weekjes dus ben zoo nieuwsgierig. Mn zoontje heeft er helemaal zin in om naar de babydokter te gaan haha. Vertel jullie vanavond alles. xxxxx

wat spannend allemaal.!!

ik moet maandag de 19e voor de eerste echo van ons eerste kindje..dan krijgen we eerst een uurtje intake en dan komt de echo en kunnen we ook het hartje horen dan ben ik als het goed is 8weken dus erg vroeg ook. erg spannend..

gr. bianca

Terug
Bovenaan