morgen 1e echo wat kan ik verwachten?

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

ik krijg morgen mijn eerste echo (12 weken)

wat kan ik verwachten ?

zie ik die kleine al echt?? of is t allemaal nog heeeeel vaag!!????

groetjes renata

en moet dat persee met volle blaas ??

als ik al een glas zie staan moet ik al plassen haha

groetjes renata

Hoi Renata!

Spannend!! Echt heel gaaf!
Nou, bij mij was het met 12 weken echt heel goed te zien!
Echt een babytje al.... alles was te zien (nog niet door ons zonder de hulp van de gynaecoloog.... haha, die heeft wel even wat dingen uitgelegd.... Maar toen zagen wij het ook allemaal!! De 5 vingertjes aan een handje, alleen het andere handje( is echt nog een erwtje..haha) had hij in zijn mondje..... Dus het is allemaal natuurlijk nog heeeeeeeel erg klein, maar wel echt de vorm van een babytje!
Wat misschien ook heel leuk is om te bekijken, ik weet niet of je het al kent, is op www.vaderschap.org ,daar kan je in de linkerkolom bij Progress de ontwikkeling van je kindje volgen, heel gaaf! Dan kies je dus eerst in de linkerkolom Progress, dan kies je bovenaan de pagina die je dan krijgt: instellingenpagina, daar verander je alleen je eerste dag van je laatste menstruatie in, de rest laat je staan ,want dat is gewoon een gemiddelde van geboortelengte en gewicht... en dan op ok....
Dat is heel gaaf, kan je altijd zien, hoe het ongeveer gaat, en soms staat er ook een echo-foto bij.... of wat de baby nu kan enz, enz....
Eigenlijk is dit dus een site voor de papa's zodat ze wat meer betrokken kunnen zijn, maar voor de mama's is het ook erg leuk!!!!!
Veel succes en plezier morgen, geniet maar van je eerste keer oogcontact met je kleine spruitje!!!
Groetjes, Yvet! (15 weken vandaag!)

he renaatje

leuk hoor de eerste echo  
nou je kan al het kindje zien zwemmen dat is een heel mooi
gezicht   echt iets van jou en je vriend
en hebben ze gezegt dat je met een volle blaas moet komen
ik heb een inwendige echo gehad dus ook geen volle blaas
laat even weten hoe het was     spannend hoor
gr esther 26 wk + 4 dgn

ja die site heb ik idd al ontdekt echt supergaaf

ja met vaag bedoelde ik idd dat je zelf niet ziet wat wat is hahahaha

bedankt voor je reactie

ben zoooooooo benieuwd

groetjes renata

Haha, ben ik nog even, ik zag nu je 2e vraag..
Nou, bij mij zei de gyneacoloog dus dat die volle blaas tegenwoordig niet meer nodig was, dat ze alles gewoon veel beter kunnen zien, door betere apparatuur!
Dus kwel jezelf in ieder geval niet hoor! Ik had dus geen volle blaas en was prima te zien!
Veel plezier! Groetjes Yvet!

quote: liza1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-06-2006 12:39:55'));

he renaatje

leuk hoor de eerste echo  
nou je kan al het kindje zien zwemmen dat is een heel mooi
gezicht   echt iets van jou en je vriend
en hebben ze gezegt dat je met een volle blaas moet komen
ik heb een inwendige echo gehad dus ook geen volle blaas
laat even weten hoe het was     spannend hoor
gr esther 26 wk 4 dgn

ja moest met volle blaas komen ....maar dat gaat me niet lukken hahhahaa

ben vandaag voor de eerste echo geweest en het was echt onwijs leuk om te zien. Het verbaasde me ook hoe duidelijk het allemaal al was. Ik hoefde niet met volle blaas te komen. bel anders ff naar het echoburo of zh waar je naar toe moet. Ik zie dat dat nogal verschilt per keer. (volle blaas of niet)

Mirjam

Terug
Bovenaan