Morgen 1e echo

Hoi meiden,

Ik heb morgenochtend mijn eerste echo. Ook al is het mijn 4de kindje het is en blijft spannend. Waren jullie ook zenuwachtig voor de eerste echo? Je hoopt toch dat alles goed gaat daarbinnen.

Ps. Happy Valentine's Day

Liefs

Haaaaai,

ik heb morgen officieel ook mijn eerste echo..
dus vind het ook erg spannend..
maar ik heb in mijn 7e week ook een echo gehad
omdat ik dus last heb gehad van bloed verlies
ht was meer bruin als rood.. maar daarom mocht ik ook een eerdere echo doen dus ik heb het hartje toen wel zien kloppen maar morgen mag ik het dan ook beluisteren dus vind alles wel heel spannend omdat het natuurlijk alweer een stukje is gegroeit! :)

Nou ook suc6 morgen dan he!

Liefs

Hai ...
Heel veel plezier..
Ondanks dat het mijn 4 en 5 e ook zijn...vind ik het elke weer spannend..
Ik moet donderdag voor de nekplooi en krijg dan de bloed uitslagen te horen..
Ik bennog nooit zo nerveus geweest...
misschien omdat je ouder word en al kinderen heb, dat je je beseft hoe dierbaar en kwetsbaar jij en je kindjes zijn...ik weet t niet...

Hoe ver ben je morgen????

oei spannend!!
was niet zenuwachtig bij de 1e echo, was alleen heel benieuwd ook omdat ik niet wist wat ik kon verwachten...
maar ook heel veel plezier n ook nog eenhappy valentine's day voor jou
xxx

Gefeliciteerd en welkom!!
Ik was heeeel zenuwachtig voor de 1e echo. Alles wat maar mis kon gaan spookte door mijn hoofd, dus toen ik zag dat alles goed zit kon ik m'n tranen nog maar net wegslikken. En of het nou je 1e kind is hoeveelste dan ook... elk kind en iedere zwangerschap is anders. Maar vooral, genieten!

Ja joh, dat blijft erg spannend. Ik had het er vandaag nog over; ik had vandaag de eerste echo. Wij vonden het juist nu nog spannender dan de eerste twee keer omdat je precies weet wat er gaat gebeuren en wat de risico's zijn. De eerste keer liet ik het allemaal een beetje over me heenkomen, nu sta je er veel meer in.
Lijkt me vrij logisch dus..
Liefs!

Terug
Bovenaan