Morgen 1e IUI super spannend!!

Was weer even weekje afwezig, anders maak ik mezelf gek..
Maar goed nieuws de injecties fostimon hebben hun werk gedaan. Gister de pregnyl gespoten en morgen de IUI. Er zitten 2 eitjes van 17mm en de ander 18mm.

Ben super blij en mijn lieverd ook, maar ben ook zenuwachtig! Heb er hoge verwachtingen van (slecht, maar ook goed ik wil het positief houden voor mezelf)

X

Heey Meis,

Heel Veel Succes En ik zal voor je duimen..... en hou je er asjeblieft niet mee bezig... ookal is dat moeilijk gezegt... doe gewoon wat je normaal ook doet en dan zie je wel wat er gebeurt.....

IK DUIM VOOR JULLIE...

XXXXX Brenie

Hé?! Heb al een berichtje verstuurd! Nou, nog een keertje dan....

Wat goed PrinsesL! Positief blijven is het beste medicijn.... Het prikken is ook allemaal goed gegaan dan. Knap van je!!

Ik ben inmiddels bezig met follikel-metingen voor de 3e IUI. Daarna houdt het voor een aantal weken op, het ziekenhuis heeft dan een vakantieperiode. Ik vind het eerlijk gezegd niet zo erg, even een normaal leventje zonder hormonen en injectienaalden ;)
De metingen gaan deze keer niet zo vlot. Maandag was de eerste en toen had ik een 'misschien' meegekregen voor 1 blaasje. Vandaag heb ik de 2e meting gehad en ineens zitten er 3 van 13 mm!! Nu mag ik vrijdag weer terug, ben benieuwd wat ik dan te zien krijg.....

Heel veel succes vrijdag! Ik hoop dat het allemaal meevalt voor je en dat de 2 weken erna erg snel mogen gaan ;)

Liefs Anna

Hey meis heel veel succes morgen, ik duim voor je dat jullie een hele mooie positieve test mogen hebben na de wachtweekjes...
Alvast heel veel positieve energie voor jou...
Liefs en groetjes Marielle

Bedankt dames!! Duim allemaal voor me!! En dan hopelijk kom ik over 2 weken terug met goed nieuws :D

Enne Star80 succes met de meting, hopelijk positief nieuws voor jou vrijdag! Komt vast goed!
Het prikken is bij mij redelijk gegaan om daar nog even op terug te komen. Maar ben nu wel happy dat het even niet hoeft. En die vakantie van het ziekenhuis en dus rust voor jou is zeker lekker! Even normaal allemaal. Maar hopelijk lukt je IUI gewoon en is een vervolg niet nodig!

Succes lieve meiden! Ik peer em weer even ;)

hoihoi, hoe is de iui afgelopen? Ik vind jouw verhaal op dat van mij lijken daarom reageer niet, het enigste verschil is dat ik puregon heb gespoten, en jij Fostimon, ook ik had 2 bruikbare eitjes, 2 dagen voor iui opgemeten, 1 van 15 mm, en 1 van 16 mm, dus de dag van de iui, ongeveer even Groot als jouw eitjes, en je raad het nooit, de eerste iui, en meteen al Zwanger, ik ben vandaag 10 weken en 5 dagen zwanger. Suc-6!!!

Terug
Bovenaan