Morgen 1e keer vk

Hoihoi,
Morgen hebben wij de 1e afspraak bij de verloskundige. Spannend, erg benieuwd hoever ik ben, zou volgens mijn eigen bekrekening in weer 9 zitten nu! Spannend!

Gelukkig weinig last van kwaaltjes hier, alleen ben ik wel erg moe! De ochtend gaat nog wel, maar na de lunch en savonds ben ik net een vaatdoek! Vreselijk! Nergens zin in, eigenlijk alleen maar zin om te hangen / slapen, maar dat gaat helaas niet zo makkelijk met 2 rond huppelende mannetjes in huis! Hoop dat het snel over gaat....

groetjes, mama van 2 kanjers

zeer herkenbaar....ik ben ook zo moe steeds.....
maar ik merk wel dat t iets beter word...nog een paar weken dan voelen we ons op en top!

veel succes bij de verloskundige.....;-)

ik ben nu 9 weken en 3 dagen....vorige week echo gehad...machtig mooi...precies zo groot als t moest zijn met 8 weken en 4 dagen...super mooi gezicht!

veel plezier!

Succes morgen,ik heb 27 febr alweer de termijn echo vorige week een echo gehad met 8 wkn en 5 dgn.
Dat was voor mij de vierde echo deze zwangerschap.

Heb 4 keer een mooi hartje zien kloppen hoop dat jij morgen ook een hartje ziet kloppen en dat je zover bent als je zelf denkt.

heel veel succes!

ik moet morgen ook naar het ziekenhuis voor een echo! erg spannend ga bijna mijn 10e week in 2 weken geleen nog een echo gehad en ben heel benieuwd hoe erg het nu veranderd is!

en heel veel plezier!

Ha meiden,
De echo was helemaal goed, en loopt gelijk met de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Ben nu dus 8 weken en 4 dagen! Dinsdag 6 maart hebben we weer een echo!

Dat moe zijn is echt niets, bha! Gisteravond lag ik al voor 9 uur in bed, natuurlijk paar keer wakker geweest vannacht om te plassen.. Ga zo met de jongste (bijna 3, die gelukkig nog slaapt tussen de middag) even liggen. Hopend dat ik het vanavond wat langer vol hou, wel zo gezellig voor man-lief!

Het hoort er natuurlijk bij,maar fijn is het niet! :)

Liefs, Moeder van 2 kanjers

Terug
Bovenaan