Morgen 20% korting op alles tussen 08.00 en 10.00 bij Prenetal

A

Anoniem

Guest
Sorry ()

misschien een raar berichtje, maar als je op de site van Prenetal kijkt staat links bovenin dat morgen tussen 8 en 10 alles met 20% korting is. Dus mag je nog wat nodig hebben voor je uitzet...weet je waar je zijn moet.

Is niet een raar berichtje! Is alleen maar heel attent van je dat je dat schrijft!

heitje

Is niet raar hoor meid, het is allemaal al duur zat toch???

Ik ga morgen mijn wieg kopen....deze is niet op voorraad maar als je em morgen wel alvast betaald krijg je toch je korting!!!!

Dus veeeeel shop plezier dames en geniet maar lekker van al die kleine mooie spulletjes.

Gea

is juist helemaal geen raar berichtje want ik wist het niet eens nu ga ik
morgen ook mijn kinderwagen bestellen en Betalen krijg ik toch korting. ik keek vannochtend
op de site en zag je berichtje alas jij het niet had geschreven wist ik het niet eens!!
Dus bedankt

Wat een geeeeeeekte bij Prenatal vanochtend zeg!!!!!!!!

Wij waren er om 8.45 uur al en de hele winkel stond vol......ik denk dat er wel 20 personen in een rij voor de kassa stonden....overal dikke buiken en kinderwagens....volle karren.....en warm dat het er was.......pfffffffffff niet te doen eigenlijk.

Maarja om een lang verhaal kort te maken,we hebben de wieg besteld die we heel graag wilden kopen en lakentjes ervoor.Een badstandaard,een kruik+zak en heeeeel veel Zwitsal spulletjes.
Haha en toen in die lange rij aansluiten...ruim een half uur erin gestaan en toen gauw naar buiten.

Thuis gekomen plante mijn vriend me op de bank met de woorden:Zo ga jij maar eens lekker genieten van allesDe flesjes Zwitsal allemaal even geopend en heerlijk zitten ruiken eraan.....en ondertussen je baby in je buik voelen bewegen.....wat een pracht tijd beleven we toch!!!!!!!!

Fijne dag verder allemaal dames.

Gea

Wij waren iets over 9nen bij de prenatal, we waren express naar een prenatal warenhuis gegaan die is veel groter (ook ivm de druk) Toen we binnenkwamen stonden er al zo'n 40 mensen in de rij (2 kassa's) dus is mijn man in de rij gaan staan, en ben ik gaan shoppen. We hebben een voedingskussen, premaxx baby bag, badje en luieremmer, slaapzakje, stopcontactbeveiligers, eerste pakje mt 56, en  ballonnen voor als ukkepuk is geboren gekocht. Ook heb ik de blije doos meegekregen, dus al met al een geslaagde ochtend. Toen wij om iets voor tienen weggingen liep de rij al door de hele begane grond, al met al zo'n 60 mensen denk ik!

Nog bedankt voor de tip van de 20% korting.

In Hengelo was het ook een gekkenhuis. Wij waren er om kwart over negen. Even gezocht en toen om de Maxi Cosi Tobi gevraagd. Die zou uit het magazijn gehaald worden. Dus wij in de rij gaan staan. De rij stond al tot halverwege de winkel en twee kassa's open. Later ging de rij nog veeel verder. De rij kreeg allemaal bonnetjes, want wie voor tienen in de winkel was kreeg de korting. Om kwart over tien stonden we weer buiten.
Maar toch bijna 50 euro korting gekregen. Daar wil ik wel drie kwartier voor in de rij staan.

Terug
Bovenaan