morgen 20 weken echo... eindelijk ons kindje zien.. maar ook best wel spannend!!

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

zoals de titel al zegt heb ik morgen de 20 weken echo....

het lijkt me zo mooi om voor het eerst ons kindje te gaan zien!!!!
dan zien we voor het eerst wat er in mijn buik groeit , hoe het beweegt, wat het doet en hoe hij/zij er uit ziet....
ik heb alleen met 7 weken een echo gehad en daarop zagen we praktisch niets dus ben wel erg nieuwsgierig..

we moeten er om 14 00 zijn... en dan wordt er overal na gekeken... klopt alles, is alles goed ontwikkeld, doet alles het goed...

dat vind ik best wel spannend....stel je voor........

dus een dubbel gevoel...

kan bijna niet meer wachten.........

heel veel liefs van een best wel zenuwachtige tobi.

Hoi Tobi,

Ja leuk he zo'n echo van je kindje.
Ik vond het toen ik zwanger was ook leuk.
Ik heb zelfs een echofilmpje op videoband staan.
Dat is heel erg leuk voor later.
Je kan een vragen aan je verloskundige of dat voor jou ook gat zo'n echofilmpje.
Je kan dan de hele familie laten zien hoe het in jou buik leven gemaakt wordt!!

Fijne Zwangerschap en geniet ervan!!
Het gaat snel!

Groetjes een trotse moeder van een dochter van al 10 maanden

Hey Tobi
No worry's. Je hoeft echt niet zenuwachtig te zijn.
Het wordt hartstikke leuk!
Heel veel plezier en hou ons hier op de hoogte!
Liefs Kirsten

Hoi Tobi,

Ik weet dat het spannend is, maar ga er straks ook van genieten! Neem een videoband mee, en vraag of ze de echo willen opnemen. Niet overal gebeurt het. Maar het is leuk om straks mooie beelden als aandenken te hebben.
Wij (ik) loop risico op een kindje met een handicap. Maar toen we eenmaal zagen dat alles goed was (bij beide zwangerschappen) hebben we genoten van de rest van de echo. Ik was blij dat we het deze keer allemaal op band hebben. Van onze zoon hebben we 30 seconden. (gyn vergat hem aan te zetten) Thuis kon ik het op mijn gemak nog weer opnieuw bekijken.

Groetjes, Kat

hoi,

ja dat is erg spanend, moet nog een paar weken wachten voordat ik ook mag.
heel veel succes en geniet ervan, laat je even weten hoe het was ben wel benieuwd hoe zoiets gaat.

groetjes marieke

16 wk 1 dg

Terug
Bovenaan