Morgen 20 weken echo!!

A

Anoniem

Guest

ha meiden,
Alles goed met idereen??
Hier alles prima. Ben alweer ruim 20 weken zwanger van de 2e en t buikje is nog bescheiden, wel al meer dan de vorige keer, maar t valt me echt nog alles mee!

Morgenochtend hebben we de 20 weken echo. Ben er best een beetje zenuwachtig over.. Bij mijn vorige zwangerschap had ik dat helemaal niet! Ben echt super nieuwschierig naar onze kleine. We willen niet weten wat het is, mag wel weer een verrassing zijn!!

Nou, ik laat jullie morgen wel weten hoe het was!!

Liefs, Mijn schatje

heel veel kijkplezier....

tis toch altijd weer spannend zo`n uitgebreide echo.....die kleine beeb van ons sprong de gehele tijd in de ronde....heb 50 minuten op het bed gelegen en toen kon de echoscopist pas metingen doen....dus wij hebben een lekkere uitgebreide echo van een uur gehad hahahaha....was voor hun niet de bedoeling maar wij vonden het helemaal super....en Yoëll ook...

Liefs Denise mv Yoëll en 24,5 week zwanger

En? Mooi om je wondertje weer te zien?  Wat lijkt het dan alweer groot he vergeleken met de vorige echo!

Lisenka mv Tessa & Meike

ja en en en en????

ik heb m komende woensdag-ochtend!
zo spannend!!!

groetjes Elise.

Hoi hoi...

Excuus, gister de pc niet aangehad... (ook wel eens lekker...)

Alles was helemaal goed! Er werd lekker de tijd genomen om alles te bekijken! We hebben  er een DVD van laten maken, en die is gewoon ruim 10 minuten (bijna 15) Echt super leuk dus!!! We hadden ons zoontje meegenomen, die keek vol verbazing naar de 'televisie' en zei, hé,  baby! Echt zoooo leuk! (ik had op de heenweg  verteld dat we de baby op televisie zouden gaan kijken, dus  hij was al een beetje voorbereid...)    

Gelukkig is alles helemaal goed! Ik was nu best een beetje  zenuwachtig, maar gelukkig nergens voor nodig geweest dus!!!  

Groetjes, Mijn schatje!          

Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat! En leuk dat je zoontje ook al zo meeleeft!
Geniet ervan!
Groetjes Laura mv Thom

Terug
Bovenaan