morgen 20 weken echo

Morgen heb ik eindelijk mijn 20 weken echo,kan niet meer wachten,denk dat het een hele lange nacht gaat worden
Wie heeft er de 20 weken echo al gehad en wie krijgt hem nog?
Iedereen succes en geniet ervan meiden!

Caro

Hoi,

Ik heb morgen 20-08 mijn 20 weken echo, pas om 20uur s'avonds. Maar ben nu al erg zenuwachtig. Hoop dat alles goed is en ben erg benieuwd wat het gaat worden.
Bij ons zetten ze het gelukkig ook op DVD, dus kunnen we het altijd nog eens kijken.

Groetjes suus

Hoi hoi,

ik heb donderdag de 20-weken echo. Om 4 uur 's middags. (maar dat komt goed uit, morgen trouwt mijn broertje en dan kunnen we tenminste uitslapen donderdag...)  Lijkt me heel erg leuk!!! Ik heb alleen pas een week later een bezoek bij de gynaecoloog, maar als er echt iets zou zijn zullen ze toch wel aan de bel trekken, niet?
Ik begreep dat ze ook hier in het ziekenhuis de echo op een dvd zetten, hoop ik wel op...
Caro, hoe was het?

groetjes Natasja

Hallo allemaal,

Ik heb gisteren de 20 weken echo gehad en het was superleuk, heb me ook voor niets drukgemaakt want alles zag er goed uit. Ook weten we nu wat het gaat worden een meisje!! Superleuk dus, ze bewoog ook lekker veel met haar armpjes en beentjes.
Toch voel ik nog steeds niet veel, maar dat ligt er dus niet aan dat ze niet beweegt.

Groetjes suus 20w1d

Hoi hoi,

De echo was helemaal te gek,het geslacht hebben we ook kunnen zien,we krijgen een meisje!!!
Verder was alles goed,alleen zagen ze bij haar hartje een wit streepje van 1 mm wat er niet hoort,daarom moet ik over 10 weken terug komen om te kijken of dat streepje gegroeid is...
Ik moest me geen zorgen maken van de gyn want dat zoiets kleins echt "iets" is was wel heeeeel erg zeldzaam.
Dus probeer ik er niet teveel aan te denken en volop te genieten,maar ja er is dus wel een hele kleine kans dat er iets niet goed is,maarja over 10 weken weten we meer!
Aangezien dit mijn laatste zwangerschap zal zijn willen we graag een 3 of 4d pretecho
laten maken,weten jullie wanneer je dit het beste kunt doen?
Ik ben nu 20weken en 3 dagen zwanger.

groetjes Caro

Terug
Bovenaan