morgen 20 weken echo!

Hallo allemaal!
Nu begint het bij mij toch behoorlijk te kriebelen hoor, morgen de 20 weken echo!
Jeetje, ik ben al op de helft van mijn zwangerschap en ik voel me supergeweldig, maar ik ben ook nog best een beetje bang. Morgen is toch wel echt een medische echo, zo ervaar ik het ook.... Dat heeft waarschijnlijk te maken met mijn vorige zwangerschappen, die allebei bij een echo mis bleken te zijn.  
Ik voel me goed, zoals ik al schreef, maar ik heb deze week best vaak last van mijn buik, van die menstruatie-achtige krampen. Ik weet dat dit erbij hoort en dat het niets te betekenen heeft, maar toch word ik er een beetje kriebelig van....  
Ik hoop dat ik er morgen ook wel een beetje van genieten kan, als blijkt dat alles goed is.  
Hoe kijken jullie er tegen aan, of hoe was het voor jullie toen jullie voor de echo zaten?

Liefs, Karin  

Hoi Karin,
Ik heb bij mijn dochter al eens een 20 weken echo gehad en ik vond het prachtig lekker lang kijken naar mijn beeb,bij mijn zoontje deden ze het toen nog niet en nu moet ik zelf de 22ste juli en ik kijk er wel naar uit ik vind het echt super leuk.
Ik heb eigelijk helemaal niet gedacht dat er wat mis zou zijn en tot nu toe heb ik dat ook niet bij deze zwangerschap.
Ik zou zeggen niet aan negatieve dingen denken en gewoon denken dat je lekker lang van je beeb morgen mag gaan genieten.
Veel succes en genietse morgen.
Groetjes dessie

Hey meiden!
Nou, ik heb me weer druk gemaakt voor niks, want onze uk is helemaal goedgekeurd!
Alles was zoals het hoort en hij/zij doet mooi in de middellijn mee met alles.
En jeetje, wat bijzonder om zo uitgebreid te mogen kijken zeg! Alles was gewoon heel goed in beeld, maar wat t meeste indruk heeft gemaakt op mij en mijn man is dat krachtig werkende hartje! Je kon precies zien hoe het functioneerde, die klepjes gingen zo mooi op en neer, echt fantastisch. Ik ben nu al trots op onze uk!
Vanaf nu hoef ik me geen zorgen meer te maken heb ik mezelf voorgenomen. Ik ben al op de helft, dus ik ga vast beginnen met aftellen tot het moment dat ik de kleine eindelijk in mijn armen mag houden!
Nou, dat was mijn update!
Liefs, Karin

Hoi Karin,

Wat fijn dat alles goed met je kindje....
Ik mag zelf morgen voor de 20 weken echo en ben ook wel een beetje zenuwachtig hoor! Maar goed, we wachten wel af....
Geniet er maar lekker van, voor je het weet is het al zover!

Liefs Elke

Terug
Bovenaan