morgen 20 weken echo

hoi heb morgen de 20 weken echo. zie er wel tegenop. Bij mijn 2e zwangerschap bleek mijn kindje namelijk een waterhoofd te hebben en uiteindelijk is dat God zij dank goed gekomen maar zit toch wel een beetje in de stress voor morgen. gelukkig kan ik al om 8 uur langsgaan anders zou het de hele dag stressen zijn.

hallo,

Ben net etrug en heb de kleine goed zien bewegen. Het heeft bij het hoofdje gelukkig geen enkele afwijking alleen lag de grote van de nier net op de grens dus moet met 30 weken weer een groeiecho laten maken, pff wat een stress weer. Ze gaf aan dat het niks wilde zeggen maar toch! Ik ga proberen lekker te genieten maar is toch wel weer spannend. Ik heb niet kunnen zien wat het wordt, eerst dacht ik een meid en daarna een jongen dus het is dit keer echt een verrassing en zeheeft het ook niet gezegd want we wilde het niet weten. Heb wel mooie fotos meegekregen dus wel heel fijn. ik voor mijn man is het nu "echt" en moet gelijk geod eten en rustig aan doen.

Hoi
Ben net terug, was wel weer spannend. De baby heeft gelukkig geen afwijkingen rondom het hoofd alleen de nieren zitten qua grote op de max dus ik moet met 30 weken weer terug voor een groeiecho, pff wat een stress weer. Ze zei dat niks hoefde te betekenen maar is gewoon voor de zekerheid. Ga toch proberen te genieten al is dat wel moeilijk. Ik zag het alle kanten opgaan en weet niet wat het wordt. eerst dacht ik een meisje en daarna zag ik een piemeltje maar kon ook de navelstreng zijn dus weet het niet, spannend hoor. Mijn man heeft wel door dat het nu "echt"is, moet gelijk goed eten en veel rusten, hihi. zal daar goed naar luisteren.

Terug
Bovenaan