A Anoniem Guest jun 14, 2011 #1 Ben ik de laatste deze maand?? Morgen is het eindelijk zover... Best spannend weer! En ik ben zooooo nieuwsgierig wat het wordt! Nog ff duimen
Ben ik de laatste deze maand?? Morgen is het eindelijk zover... Best spannend weer! En ik ben zooooo nieuwsgierig wat het wordt! Nog ff duimen
A Anoniem Guest jun 14, 2011 #2 Heel veel succes morgen. Zeker spannend maar ook heel leuk. Je kleintje weer zien en natuurlijk om te kijken wat het wordt. dat vond ik toen zelf het spannendst van alles wat het zou worden. Ben benieuwd hoe het morgen gegaan is.
Heel veel succes morgen. Zeker spannend maar ook heel leuk. Je kleintje weer zien en natuurlijk om te kijken wat het wordt. dat vond ik toen zelf het spannendst van alles wat het zou worden. Ben benieuwd hoe het morgen gegaan is.
A Anoniem Guest jun 14, 2011 #5 Thanks, ik duik m'n bedje in... Hoop dat ik goed slaap! Morgen eerst werken, dus afleiding genoeg ;-)
Thanks, ik duik m'n bedje in... Hoop dat ik goed slaap! Morgen eerst werken, dus afleiding genoeg ;-)