Morgen 20 weken echo

Oh ben zo nieuwsgierig en zenuwachtig tegelijk.
Heb vannacht al paar uur wakker gelegen omdat ik er een nare droom over heb gehad.

Ik heb al twee zoontjes en de VK wilde niet verklappen wat het geslacht was. Ze vond dat het dit keer een verrassing moest blijven. Ik was zo boos.
Kon er gewoon 2 uur niet van slapen.

Vindt het ook wel weer erg spannend aangezien het verhaal van Marit (sorry marit) nog vers in mijn geheugen zit. Hoeveel geluk kan een mens hebben. Ik heb al twee super gezonde jongetjes!
Zou zo fijn zijn als het ook dit keer goed gaat komen, maar helaas is niet alles te regelen met een toverstafje.

Ik laat morgen weten hoe het is gegaan!

Liefs,
Bianca

hoi bianca

spannend he die 20 weken echo! ik mag volgende week donderdag pfff en duurt zo lang. ik heb 1 gezonde zoon maar zelfs dan word je wat bang door idd marit haar verhaal. het word je dan weer ff duidelijk hoe een wonder het is dat je een gezond kindje mag krijgen.

ben benieuwd of je nu op een roze wolk terecht komt ;) ik ga morgen voor je duimen en hoop snel van je te lezen

succes
veel liefs marijke

Hoi hoi!

Jeetje, wat spannend! Ja, het verhaal van Marit heeft er bij iedereen wel ingehakt, denk ik. Je wordt even enorm terug gezet. Weg roze/blauwe wolk! Ik hoop dat een beetje kan slapen vannacht en je niet teveel zorgen maakt. Heel veel succes, meis!
Benieuwd wat je krijgt ;)

Liefs Anna

Lieve allemaal,

Gelukkig is het voor de meesten gewoon wel allemaal goed, en ga daar ook alsjeblieft vanuit. Wij hebben hier ook een supergezond meisje van 2 jaar rondlopen, dus laat mijn verhaal jullie alsjeblieft niet weerhouden om te genieten van jullie wondertjes!!

Heel veel liefs,
Marit

Dank jullie wel voor de lieve reacties.

Ik hoop echt op een enorme roze wolk terecht te komen.
Maar mijn nummer 1 prioriteit is de gezondheid en daarna zou een meisje wel heel erg gewenst zijn.
Jongetje is uiteraard ook erg leuk!

Ja hoop ook dat ik goed kan slapen vannacht.
Zodra ik het weet zal ik het hier komen melden.

@marit, ja ik ga ook wel uit van een goede en leuke uitkomst van de echo, maar hou wel in mijn achterhoofd dat er ook wel iets zou kunnen zijn.
Het is anders zo'n domper.
Hoe is het nu met jullie?

Spreek jullie morgen.

Liefs Bianca

Gaat wel aardig, is alleen soms wel moeilijk om af te moeten wachten zonder zekerheid te hebben wat en wanneer er (iets) zal gebeuren...
Heb gister 2 pakjes gekocht, een maat 44 en een maat 50... Weet gewoon niet waar ik me op moet instellen...
En toch deze week maar eens op kaartjes-tocht, voor het geval ze toch niet tot februari in mijn buik blijft zitten.

Ja, de onzekerheid nu is het moeilijkst.

Maar toch, ik wens je een hele fijne, gave echo, met alleen maar goed nieuws!!!!

Dikke kus

Terug
Bovenaan