Morgen 20wk echo!

o ik vind het zo spannend!!!! morgen hebben we de 20 weken echo! Tijd gaat ook zo hard, dat ik nu al op de helft zit joh gek hoor!

Sinds dit weekend ook ons kindje gevoeld dus dat maakt het helemaal speciaal allemaal.

Ik hoop dat alles goed is....en dat ze ons kunnen vertellen wat het geslacht is :)

spannend !!!

Spannend he, wij hebben vrijdag de 20 weken echo. Wij hebben met 16 weken een (pret) echo laten maken en daarop was duidelijk een piemeltje te zien. Ook is er toen een soort 20 wk echo gedaan en er is ons gezegd dat we ons geen zorgen hoefden te maken en dat alles er keurig uitzag. Toch vind ik het ook spannend hoor, vooral omdat ik al bijna de hele zwangerschap aan het sukkelen ben met een hoge bloeddruk.

heel veel plezier morgen en succes!

nou spannend hoor ik heb de 25e de 20 weken echo gaat snel he de tyd ik ben er ook best zenuwachtig voor of alles goed mag zyn vindt het super spannend hoop ook dat ze het kunnen zien wat het is

waaaaah, gek idee he dat we allemaal al weer zo rond de helft zitten? ik heb ook as vrijdag de 20wkn echo net als mama van c; en vind het ook best spannend maar heb er ook zoooo veel zin in; heel veel succes vandaag; en k hoop voornamelijk dat alles goed is; dus heeel veel plezier ;-)

Ja stom is het wel dat ik er eigenlijk al een beetje vanuit gaat dat alles goed is, zit me meer druk te maken wat voor geslacht het heeft....

Maar wat je zegt....eerst maar eens kijken of alles wel goed is...daarna mag er een feestje gebouwd worden :)

Wij hebben hem maandag.. Ik vind het ook erg spannend. Geslacht zou leuk zijn, maar ik maak me zelf meer zorgen over de gezondheid. Het gaat me tot nu toe allemaal 'te makkelijk'. Normaal gaan dingen bij mij niet makkelijk, dus ik zit eigenlijk elke keer te wachten op wat mis is.

Terug
Bovenaan