Morgen 21 week en ons kindje nog niet echt kunnen voelen

A

Anoniem

Guest
Morgen ben ik 21 week zwanger.. en heb ons kindje nog niet echt kunnen voelen... zo heel af en toe denk ik het wel eens te voelen, maar kan het niet echt plaatsen..
Ik wou dat ik het al kon voelen.. en vraag me dan ook af hoelang dit nog gaat duren..

Lfs,
Janet

20 weken en 6 dagen

Waarschijnlijk zul je het vanaf nu wat vaker en duidelijker gaan voelen. Misschien ligt trouwens de placenta bij jou wel aan de voorkant, dan zul je het de hele zwangerschap niet zo goed voelen.
Je kunt het het beste voelen als je ontspannen bent. Ga bijv. op je rug liggen op bed, benen iets opgetrokken, handen op je buik....grote kans dat je "iets" voelt. Straks zul je je realiseren dat wat je nu steeds al hebt gevoeld, waarschijnlijk ook de baby is geweest!!
Veel plezier en een fijne zwangerschap!
Patricia

Hoi Janet. Bij mij lag bij mijn eerste zwangerschap de placenta aan de voorkant dus voelde ik hem ook pas heel laat (vlgs mij was ik ruim 21 weken), en zelfs daarna voelde ik het voornamelijk aan de zijkant... De bewegingen aan de voorkant worden dan als het ware "tegengehouden" door de placenta..
Het zal nu vast niet lang meer duren.. En als het eenmaal zover is, dan kun je er zeker iedere dag van genieten!!
Gr. Anne-Marie

Terug
Bovenaan