Morgen 22 weken :-)

Yoehoee

Het begin is er nu echt!
We zijn zaterdag geslaagd voor de kamer en de wagen! We hebben het kamertje (grijsbruin) bij Ikea vandaan en de wagen (combi Cabino) van marktplaats. We zijn er helemaal blij mee!
Het toekomstige babykamertje was voorheen de computer/administratie/sport/rommel kamer ;-)
De kamer is nu op 1 kastje en een buikspierapparaat na leeg! Ben echt blij dat er nu vordering in zit. We gaan v d week het behang eraf halen en het tapijt eruit en dan kunnen we beginnen met inrichten! We moeten nog wel even om behang en laminaat uit maar dat komt vast wel goed:)

Ik ben vanmiddag ook even gezellig in de stad geweest met een vriendin en haar kleine mannetje!
We konden allebij de box ophalen bij prenatal; ik de blije doos en zij de babybox:) Ook ben ik geslaagd voor 2 leuke positiebroeken, leuke rompertjes en een maxicosi overtrek.

Hoe gaat het verder lichamelijk met jullie?
Met mij niet echt heel lekker, ik heb echt heel erg veel pijn van onder.. klinkt een beetje raar maar het voelt echt beurs en ontstoken.. ik ben heel stijf en heb er constant pijn. Niet mijn onderbuik maar nog lager. Nu na het stadten heb ik ook veel pijn in mijn bilspieren en trekt het heel erg aan de achterkant van mijn bovenbenen.. Ik loop ook niet soepel en kan dus ook niet lang lopen.. ook na lang zitten kom ik stijf en met pijn overeind.. Ik heb het de vorige keer al bij de VK aangegeven van het beurse gevoel van onder en toen zei ze alleen ja dat zijn je banden en t word alleen maar erger.. Maar bandenpijn zit meer in je liezen en zo voelt het niet.. ik moet 6juli weer voor controle maar ga misschien toch even eerder bellen.. want dit hou ik niet vol..

Sorry het is een heel verhaal geworden ;-)

Liefs
 
Heb ik een heel verhaal getypt, valt mijn telefoon uit kan ik over nieuw beginnen...

Leuk hè met kamertje bezig, ben inmiddels bijna klaar...
Lichamelijk gaat redelijk goed, wel vermoeid en als de kleine druk is geweest wat pijn aan mijn buik beetje beurs gevoel. Verder bij lang lopen of staan wat last...
Wat betreft je pijn mischien toch de ha eens bellen?
Ken ieman die dit ook had en bleek infectie te zijn...kwam zomaar opzetten...

Liefs
 
ik kan ineens niet meer tegen de zon raak zo benauwd ervan . Alsof ik in de overgang zit .
Dit heb ik nooit gehad . Ook hier babykamer al besteld , voor de wagen ga ik naar rotterdam daar hebben ze een dealer met mooie tweedehandse wagens dus even neuzen . Gister lamp gehaald en opgehangen dus ook nog de tapijt vervangen verfen/ behangen . Wil dat na aug. doen ?
 
Terug
Bovenaan