Morgen 2de echo

Morgen om half 11 heb ik mijn 2de echo. Ik ben dan als het goed is 8 weken zwanger. Ik hoop echt dat ik het hartje zie kloppen. Dat zal voor ons een hele geruststelling zijn. Durf er nl. nog niet echt van te genieten.

Sinds gisteravond heb ik trouwens last dat mijn buik rechts onderin trekt. Ik heb ook de hele tijd het gevoel dat ik wat voel zitten. En ik vind het best een raar gevoel. Is dit normaal bij 8 weken??? Ook heb ik echt het gevoel dat ik mijn broek niet meer pas. Heb dus onderaan mijn buik al een kleine bolling. En 's avonds kan mijn spijkerbroek gewoon niet meer dicht. Hoe kan dit??? Is het normaal bij 8 weken?

Ik houd jullie op de hoogte van mijn echo!!!!
 
Hoi,

Mijn broeken gingen ook al wel snel 'trekken' in het kruis. Ik vond het dan niet prettig bij het zitten, kon ze nog wel dicht krijgen. Heb volgens mij ook positiebroeken gekocht toen ik een bijna 4 maanden zwanger was.
Het kan heel goed dat je buik 'opzwelt' door dat je darmen opzwellen, ze krijgen toch al wel een beetje minder ruimte en worden wat minder werkzaam. Ik had ook last van een trekkend gevoel in mijn onderbuik/liezen. De verloskundige zei toen dat de banden waren.
Heel veel plezier met de echo! Ik hoop dat je het hartje ziet kloppen ik vond het een hele ervaring om mijn kleine wormpje voor het eerst te zien bewegen en doen.

Groetjes Kirsten
34w4d
 
Hoi,
Ook bij mij passen broeken na 8 weken al niet meer. Dat heeft natuurlijk ook te maken met het type kleren dat je normaal draagt. Bij mij is dat vrij strak rond de billen en buik (ik heb normaal ook GEEN buik). Ook mijn truitjes zijn allemaal te kort en hangen net op het dikker wordende gedeelte, ziet er niet uit. Misschien maakt het ook uit of je van te voren slank/wat dikker bent. Heb het idee dat mijn lijf in de beginfase eerst flink vet begint te verzamelen. Ik ben nu 13 1/2 week (wel derde kindje) en heb al echt een buik. Ben gisteren zwangerschapskleren gaan kopen. Moet wel, niks past meer.
Groetjes Ivy
 
Terug
Bovenaan