Morgen 2e IUI

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Morgen om 11.00 uur is het weer zo ver. IUI 2..... toch weer  spannend. Ik lees hier op het forum dat er verschillende meiden een medicijn krijgen wat goed is voor de innesteling. Dit heb ik vorige keer niet gehad. Ik heb trouwens helemaal geen medicijnen of hormonen. Morgen toch maar eens vragen hoe het precies zit. Ik weet ook niet eens hoeveel pogingen we gaan krijgen. Ik geloof dat het wachtbankje aardig vol raakt hier, het moet toch eens bij iemand lukken?
Veel succes allemaal!

Liefs Suusje

Hoi Suusje,

Spannend morgen de IUI.. Ik heb er zelf nu 4 gehad..
Ook ik gebruik geen (clomid) hormonen meer, omdat ik bij de vorige keren 3 eicellen had, waardoor ze IUI te risicovol vinden voor de kans op meerlingen.. en zonder hormonen heb ik  een eicel.

Heel veel succes morgen!! en hopen dat we  weer een keer goed nieuws mogen horen over een paar weken..

groetjes een Leeuwtje  

Hoi Suusje,

Succes morgen. Trouwens, ik heb ruimte gemaakt op het wachtbankje. Mijn IUI is mislukt. Hopen dat het met jou beter gaat.

Groetjes Kippie.

Hoi Hoi,

Ik hoop dat je voor ons over 2 week geweldig goed nieuws hebt!!!!!!!!

liefs Tamara

Ha lieve Suus

Lees net op de valreep dat je morgen je tweede IUI hebt! Spannnnnnend weer! haha, moest wel lachen om je berichtje op mijn topic, dat jij en je mannetje gister 'ondeugend' zijn geweest. Dubbele kansen zullen we maar zeggen! Ik zal hard voor je duimen dat er morgen weer een score is van vele miljoenen en dat de IUI succesvol zal zijn. ....

duim duim duim
 en nog dank he voor je lieve berichtje, ik ben al over m;n dipje heen
Alle liefs, cee

Hoi Suusje,

Nou over een uur is het al zover! Go, girl!

Succes en groeten van Saar

Hoi Suusje,

EN???????? Hoe was het, is de strijd om het ei begonnen?

Kruimel

Terug
Bovenaan