Morgen (3 september) is het D-day....

A

Anoniem

Guest
Heey meiden,

Morgen is het D-day! Oftewel NOD!
Ook deze keer is er weer geen pijl op te trekken. Moe, hele gevoelige zware borsten, zere tepels en vanochtend ging ik zowat over mijn nek van de lucht van mijn haarshampoo. Maar goed, vorige maand had ik die klachten ook en toen kwamen de red devils in overvloed. Heb een hele stipte cyclus dus ik laat jullie morgenavond weten of ze gearriveerd zijn of niet!

Knuffel,
Camel

Hee Cameltje!

Spannend meid! Ik weet nog van vorige ronde dat je er flink doorheen zat, dus ik hoop nu extra voor je dat het raak is. Heb je weer een positieve wending in je leven en kun je je daar helemaal op richten. Ik hoop het écht voor je!! Ik gun het je zo!

Nou, ik blijf lekker voor je duimen en hopelijk krijgen we gauw goed nieuws te horen!

Liefs,

Tammy

Hoi,

En???????Nog steeds niks?
Ik zal ook voor je .

gr Ilona

Hey Cameltje!

Nog steeds geen rode duivels?? Spannend hoor, zeker wanneer je anders zo stipt bent. Heb je een test in huis, of ga je even geduld oefenen?!

Ik ben heel benieuwd, en als het raak is, geef ons dat even tips; welk standje heb je voornamelijk gedaan, op welke tijdstippen, wat heb je gegeten, wat heeft je mannetje gegeten. Je weet maar nooit of het helpt

Succes,

Marian

Terug
Bovenaan