Morgen 30 weken echo!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Morgenochtend hebben we de 30 weken echo. Spannend!!

Ik maak me nu wel een klein beetje zorgen want ik voel de kleine een stuk minder bewegen. Ik voel haar wel hoor maar ze is zo rustig! Af en toe een klein porretje of schopje in tegenstelling tot anderhalve dag geleden toen ze constant de hik had en de hele tijd tegen mijn ribben aan het trappen was.

Gelukkig morgen dus die echo. Dit is een groei echo omdat ze te klein bleek bij de 20 weken echo. We hebben er dus 10 weken op moeten wachten en wat is dat snel gegaan zeg!!

Hopelijk is alles goed!!

Ik laat het nog wel weten!!

Liefs,
Rosanne

Ik wens je heel veel succes en hoop voor je dat alles goed is!

Dat minder bewegen komt wel vaker voor overigens hoor, dat heb ik ook. Ik heb het idee dat na die 'rustigere' dagen de kleine weer gegroeid is.
En daarnaast komen we nu in de periode dat ze minder ruimte krijgen en de bewegingen echt gaan veranderen.

Vermoedelijk hoort het er wel bij, maar ik kan mij voorstellen dat het nu even heel spannend is.....en inderdaad de tijd vliegt.....

gr mama van MD

Succes!!

Wou ook even reageren op het minder schoppen enz.
Ik merk nu dat mijn kleine een plekje gevonden heeft en ze ligt daar wel lekker!
Vandaar uit beweegt ze wel maar het voelt heel anders!

Soms zijn er dagen dat ik d'r bijna niet voel, het hoort er allemaal bij.

Ik hoop dat jullie kleine goed gegroeid is de afgelopen 10 weken!

x Lies (30 Wkn.)

Hoi mam van MD en Lies,

Bedankt voor jullie reacties. Fijn om te horen dat het er bij hoort. Ondanks dat dit mijn tweede zwangerschap is (is al weer 3,5 jaar geleden....).

Ik moet stiekem bekennen dat ze al weer flink van zich heeft laten horen dus ik ben weer gerustgesteld! .

Groetjes,
Rosanne

Hoi hoi,

Mag zelf morgen ook weer voor een groeiecho en doppler test.
We gaan maar van het beste uit toch, kleintjes zullen vast hun best doen om de mama's blij te maken.

Heel veel succes morgen! We horen het wel he?!

Groetjes Bertine

Hoi meiden,

Nou ons meisje groeit prima. Ze ligt netjes op schema!!

Alleen ligt ze nu weer in een stuit!! Zou ze eerst al wat ingedaald zijn volgens de VK, heeft ze zich dus ondertussen lekker omgedraaid!!

Maar goed, het belangrijkste is dus dat ze netjes groeit!!

Ik had trouwens een enorme bullebak van een gyn. zeg!! Wat een eikel!!

Groetjes,
Rosanne

Fijn dat alles goed is met de baby! En ze kan nog draaien !
Geniet er maar weer even lekker van.

Liefs Hilma.

Terug
Bovenaan