morgen 36 weken!

Hallo dames,
Leuk dat er hier weer wat meer geschreven wordt! Morgen ben ik al weer 36 weken, het wordt wel spannend nu! Gek idee dat hij er over een weekje al kan zijn, maar het kan ook nog 6 weken duren...
Fijne gedachte dat het echt niet langer meer kan duren dan dat!
Mijn kinderen worden wel heel erg ongeduldig nu, dus we hopen dat de kleine man zich snel laat zien!!
Sterkte voor jullie, zeker voor wie er nog moet werken, en tot schrijfs maar weer!
Groetjes, Yvette

Hallo Yvette,

Ik ben morgen precies 32 weken, dus hier nog een paar weekjes langer geduld. Ik moet nog 2 weken werken (4 dagen op kantoor en 2 thuis) en kijk erg uit naar mijn verlof. We zijn nog druk bezig met het in orde maken van de kamer van onze oudste, de baby krijgt straks haar kamer. Morgen wordt de vloer gelegd en volgende week komen de meubels, kan ik eindelijk gaan inrichten! Verder zijn we nog bezig met het bedenken van de tweede naam voor onze dochter en ga ik een dezer dagen een proefdruk van de geboortekaartjes aanvragen.

En dan daarna nog klossen halen en wat laatste kleine (leuke) dingetjes kopen.

Sterkte de laatste weken!

Groeten,
Karin

Hi hoi!
De laatste loodjes inderdaad. (wk 34) Ik heb net een mega drukke week werken achter de rug, je wilt het zo goed mogelijk achter laten maar dat kost erg veel energie. Het wordt toch allemaal wat zwaarder. Ondanks de vermoeidheid voel ik me wel goed. Natuurlijk wat kwaaltjes maar het kan allemaal erger.

Vorige weekend kreeg ik opeens de kriebels en realiseerde me dat we nog geen kaartjes hebben, er nog druk geklust moet worden en ook bij ons ontbreekt nog een tweede naam. Ik wil nu wel zo snel mogelijk de babykamer af hebben... makkelijker gezegd dan gedaan, we moeten allemaal namelijk een kamer opschuiven dus dat wordt nog wel even klussen. Volgend weekend er even hard tegen aan. Deze week even rustig aan want ik ben echt helemaal kappot en heb nog een zoontje van 1,5 rond rennen.

Ik hoop dat het verder met iedereen goed gaat, de tijd vliegt en inderdaad je weet niet wanneer de kleine zich zal melden.
Hoop dat iedereen nog even kan geniet van de zwangerschaps en de voorbereidingen.

Succes allemaal met de laatste loodjes!

Hoi,

Ik ben morgen 36 weken.
De hele zwangerschap heb ik me erop in gesteld dat ik een keizersnee zou krijgen als deze ook weer flink zou zijn, want was ook voor onze eerste te smal en de gyn vertelde dat als deze ook zo wordt hij een keizersnee wil doen. Kom ik vorige week terug van de echo bij de gyn en hij is nu al 6 pond zegt hij heel droog, maar we gaan het eerst gewoon proberen.Dat ik niet gerust ben zullen jullie wel begrijpen.Ik moet nog 4 weken en in die tijd valt ie niet af hoor, maar krijgt alleen nog meer spekkies.
Inleiden doen ze niet vanwege de 1ste keizersnee voor 39 wk, want je mag geen gel en moet dus al wat ontsluiting hebben.
Nou hoop dat ik volgende week weer een echo krijg en dat hij dan anders besluit.Heb geen zin om uren bezig te zijn en dat ik alsnog een keizersnee krijg omdat hij toch niet past.
Nou ja we zullen zien. Eruit zal hij toch wel komen ;-) Hoe dat zullen we wel zien

Evelien mv Dylan en 36 wk zwanger

Hallo,

Alweer een weekend voorbij, een druk weekend.
Vrijdag naar mijn schoonouders geweest in Zuid Holland, ( wij wonen in Friesland )
Zaterdag was mijn broer jarig.
De kinderen van mijn man ( uit zijn eerdere relatie ) waren dit weekend bij ons.
De oudste is een jongen van 10 jaar en volgens ons gaat hij nu al te puberen.
Stoer doen, grote mond,
Ik ben blij dat ze weer naar hun moeder zijn.
Ik ben dan getrouwd met een man met kinderen, het is niet altijd even makelijk.
Vooral om het niet je eigen kinderen zijn, al moet je ze wel beschouwen als je eigen kinderen.

Maar morgen ben ik 33 weken zwanger, en dit is mijn laatste werkweek.
Dinsdag, woensdag en donderdag nog effe werken.
Wat kijk ik uit naar mijn verlof, ik ben er echt aan toe.
Donderdagmiddag weer voor controle naar de huisarts.

Terug
Bovenaan