morgen 37 weken

ja ja de grens van 37 weken is morgen het word nu wel erg spannend hoe lang de kleine man nog op zich laat wachten we worden wel met zijn alle erg zenuwachtig moet ik zeggen bij de kids raakt het geduld al erg op en bij mijn ook moet ik zeggen allerlei vragen spoken door mijn hoofd gaat me man op tijd zijn voor de bevalling is hij gezond op wie lijkt hij en gaat de borstvoeding dit keer verlopen ik ben zo nerveus kan niet wachten hopenlijk word ons geduld snel beloont met een prachtig nieuw mannetje met alles er op en er aan op naar de laatste zware loodjes

hoi ans,
wat schiet het al op.je mag nu officieel thuis bevallen.
ik moet nog 2,5 week wachten.snik snik.
spannend hoor.
ben echt benieuwd wanneer weer 1 zich aankondigt.
gr marjan

hey marjan

je het schiet nu echt op ben ook behoorlijk nerveus aan het worden en dan die leuke voorweeen iedere keer denk ik ja het begint maar helaas geduld ha ha de flessen tonic staan klaar en man lief heeft eieren gegeten nu maar hopen dat het helpt niet dus maar goed hebben we het geprobeerd toch en die 2 1/2 voor jou zijn zo voorbij echt je zult het zien tijd vliegt

heyhey

ja, nu schiet het eindelijk op he.

ook hier zijn we best zenuwachtig.
ben nu 38 weken en 3 dagen.
nathalia ( 2 jaar en 3 maanden) vraagt de hele tijd waar de baby blijft.
vooral als ze in de baby kamer is, en ze ziet een leeg bedje staan.
"waneer komt de baby nou bij ons, mama?"

van de week luiers voor de baby gekocht.
ik had ze open gemaakt, en in de commode gelegd.
nathalia ging me helpen.
is voor de baby, zei nathalia.
en ze pakt een luier en legt die op mn buik neer whahaha.
ze is 2 jaar, maar snapt het allemaal behoorlijk goed.

vanaf nu mag onze kleine meid komen.
ze moest nog even blijven zitten, omdat we vandaag in ondertrouw zijn gegaan, maar nu we dat hebben gehad, kan ik niet wachten totdat onze kleine meid op de wereld komt.

gek is het wel. nu zijn we nog met zn 3tjes, en volgende week zijn we misschien al met zn 4tjes.

hoe dan ook, binnen nu en een maand is ze er, en is het wachten beloond.

meiden, succes met de laatste loodjes!!!

liefs, do

hoi do,
jeetje wat spannend zeg,kan elk moment komen.
ik ben nu 34 weken en 5 dagen.hier kunnen ze ook niet wachten.
bed ligt elke keer overhoop doordat er een pop in ligt.
hier nemen de harde buiken toe.soms ook erg pijnlijk.gisteren erg beroerd geweest en van de week ook al.even onder de douche geweest en dan zakt het af.het moet toch nog even blijven zitten.
moet zeggen dat het hoofdje boven ligt ook niet echt prettig is.
wens je veel succes en hoop dat je kleine meid niet lang meer hoef te wachten.
gr marjan

hey marjan

ja, spannend is het zeker nu :D

leuk he, dat die kids er zo naar uit kijken.
hoe veel heb je er al? en van welke leeftijd?

tja, die harde buiken weten wat pffffff die zal ik echt niet missen als die kleine geboren is hahaha.

deze uk lag ook met haar hoofdje boven en haar beentjes beneden.
hebben ze gedraaid 2 weken terug. (au!)
nu ligt ze goed en moet zeggen dat ik dat persoonlijk zelf onprettiger vindt, dan toen ze met haar hoofdje boven lag.
heb nu elke keer een schop in mn ribben whahahaha.

je hoort het wel als de klap is gevallen hier :D
jij moet helaas nog wel even wachten, maar ook jouw wachten wordt binnen kort beloond.

liefs, do

hoi do,
nou ik ben morgen pas 35 weken.heb nog ff.
maar ja het kan zo komen natuurlijk.
niet te hopen.!!
me dochter is 6 jaar en me zoontje wordt volgende maand 4 jaar.
misschien lig ik wel in de kraam als hij jarig is.
nog erger kan zelfs op zijn verjaardag nog komen!!!
krijg het wel al spaans benauwd.vanmiddag nog even naar prenatal geweest,me parasol op me wagen mag natuurlijk niet ontbreken hahahaq.en moest een andere badstandaard hebben.wat kleine dingetjes.
me tas in gepakt voor ziekenhuis.het is nu laatste dingetjes nog en is alles klaar.kom maar op met je kraamweek.ben er dan klaar voor.
gr marjan

Ik zit al op 38 weken en 1 dag. In mijn familie is het echter normaal dat de baby wee weken te laat komt. In dat geval zou ik nog even hebben.
Gelukkig ligt mijn meissie goed om en groeit ze goed. Ik ga er daarom maar vanuit dat alles prima is.

Het is duidelijk dat het ander is als het niet je eerste is. Ik had namelijk nog helemaal niet gedacht aan: op wie lijkt ze het meest en gaat de borstvoeding wel goed. Ik heb me mbt de borstvoeding zo goed mogelijk laten informeren, dus ik hoop dat daar geen problemen mee komen. Op wie lijkt ze het meest dat kan me eerlijk gezegd niets schelen. Ze wordt toch wel het mooiste meisje van de wereld in mijn ogen.

Terug
Bovenaan