morgen 3d echo = kadootje!!!

A

Anoniem

Guest
Heel lief van onze familie!!! Omdat de 20 weken echo zo tegenviel voor ons, en de fam daar best mee zat hebben ze allemaal geld ingelegd voor een pretecho.
Hartstikke leuk, en zo blijft het natuurlijk ook een leuk bedrag voor iedereen. Nu zijn ze hier in de buurt (Deventer) niet zo heel duur (+/- 50).

Heb er echt veel zin in, nu kunnen we ook zien wat het wordt!!!!
Ben helemaal blij!!!

Groetjes Marjanne

Hallo

wat een leuk kado!
Ik heb ook een pretecho gehad met 24 weken en het was echt super leuk.
Zo zag de kleine van ons uit.

Ik wens je heel veel plezier morgen en ik hoop dat de kleine  alles goed laat zien

Laat nog weten hoe het was

Groetjes Boontje

Marjanne,
Wat een leuk om de echo als  cadeau te krijgen. Ik zelf ga het als cadeau geven: mijn man is volgende week jarig en ik wil hem de foto's/DVD cadeau geven (27 weken zwanger). Hij weet nog van niets. Mijn beste vriendin gaat vrijdag mee en  zij ervaart het als cadeau dat ze mee mag. Leuk en spannend allemaal.
Groetjes Annet

hoi dames

nou leuk hoor!!! helemaal omdat je het dan nog is kan nakijken thuis,,
wij hebben maandag onze pret echo zo leuk!!!!!!

laatje nog even weten hoe het was?

veel liefs cora

Hoi

IK raad het echt iedereen aan om een 3/4D echo te maken. Heb hem vandaag gehad en echt hij is helemaal super. Ons menneke zat wel steeds met zijn handjes voor zijn mond en met zijn voetjes tegen mijn buik. Dus echt heel veel foto's heb ik niet maar wat ik heb is super! Zodra ik ze heb gescand plaats ik ze ook!

Heel veel plezier morgen en hoop dat je nu een betere echo hebt!

gr. Uk_kie

Ja, voor iedereen die nog een pret-echo heeft, geniet ervan! Het is zoveel ontspannender dan de screeningsecho met 20 weken. Nu nemen ze alle tijd voor je, vertellen van alles en je krijgt een leuk aandenken mee.
Ons kleintje zat ook hele tijd met zijn hand voor zijn gezicht, alsof hij/zij nog niet gezien wilde worden. Slechts één foto waar we zijn gezicht gedeeltelijk zien. Zelfs pogingen om hem wakker te maken of te laten draaien hebben niet gewerkt, maar dat maakte niets uit. Het is een super ervaring om even in je buik te kunnen kijken naar je baby!

Hoi Marjanne,

gaat het wel om een 3d echo? En welk echo bureau bij D'ter is dat als ik vragen mag, want dat is gemiddeld 40 euro goedkoper als dat het in Zwolle is!!!
Wil ik ook wel  eens een kijkje gaan nemen  

Liefs G.

Hoi!!!

De echo was echt helemaal top, heel leuk. De vrouw die de echo maakte nam echt de tijd en legde ons nu dus uitgebreid uit wat ze zag.
De baby lag erg ongelukkig, met het hoofd naar mijn rug toegedraaid, maar we hebben een paar leuke gezichtsfoto's!!! Ik heb de gekste dingen moeten doen om die te kunnen laten maken, maar ik had het er zeker voor over. Elke keer legde de baby de armen over het hoofdje heen, alsof we niet mochten zien hoe het eruit ziet. Op 1 kun je heel goed zien dat de baby precies op onze dochter lijkt!!! Heel leuk. We weten nu ook wat het is, maar dat laten we nog even voor onszelf.

Het koste uiteindelijk 70 euro (dus iets meer dan 50 zoals ik dacht), daarvoor heb je  3 3dfoto's en 3 2d foto's je mag die zelf uitzoeken en je kunt ook verzoekjes vragen, wat je graag gefotografeerd wil hebben. Moet de baby daar natuurlijk wel zin in hebben. Ze is ruim een uur met ons bezig geweest, heel leuk!!!!
Een 2d echo kost trouwens wel 50 euro voor foto's en een uurtje kijken.
De praktijk heet 'Baby Inzicht' en is in Raalte (ook goed te doen vanaf Zwolle) op de site http://www.babyinzicht.nl/  vind je alle info.

Ik zal binnenkort zeker wat laten zien, maar ik moet de foto's eerst inscannen en tja die scanner....

Groetjes Marjanne

Terug
Bovenaan