Morgen 6 weken, vandaag 2e echo....

Brrrr... vandaag de 2e echo.
Vorigeweek kon de gyn nog niet met overtuiging wat zien (te begrijpen!)
Vandaag met volle moed weer voor een echo!!! Maar toch... vind het zo spannend en ben soms zo onzeker... kon ik maar even om een hoekje kijken... hihi.
En aan de andere kant heb ik er alle vertrouwen in, ik voel me vollop zwanger en moet gewoon geduld hebben ;)
Zo af en toe hoor ik ook een stemmetje in mijn hoofd;'misschien klopt het hartje wel'?! Ja dat kan, maar hoeft natuurlijk niet!
Als we maar wat zien vandaag, dat is rieeel, en dan gaan we volgendeweek weer wel even terug om het hartje te bekijken ;)

Hihi bedankt!
Ik heb om 15:45u de afspraak opstaan en de gyn loopt altijd uit dus hoop rond half 5 wel wat te weten/gezien te hebben :D
En tot die tijd.... gewoon doorgaan met ademhalen... ;)

Hallo mede mama's ;)

Pfff met zwetende handjes lag ik weer in de stoel voor de inwendige echo en al snel verscheen er een zwarte stip!!!!!
Het kleine twijfelachtige stipje van vorige week was duidelijk groter, maar nog geen kindje te zien!
Dit beeld past niet bij een zwangerschap van 6 weken.........
Oei... ff schrikken en slikken.
Kan dit een miskraam zijn vroeg ik me af, dat kan altijd gebeuren zei hij maar ik denk dat we wat te vroeg zijn en dat je nog geen 6 weken zwanger bent!!! En dat dit beeld dus bij net 5 weken past!
WOW... wat een opluchting, je bent nu duidelijk zwanger zei hij, ten opzichte van vorige week is het positief veranderd en gegroeid!
Ik mag volgendeweek weer terug komen maar heb ervoor gekozen om over 2 weken terug te komen, dit was prima!
Ik hoop dan dat er wat meer duidelijk is en we misschien ook het hartje zien kloppen :D
Wel een foto meegekregen van onze kleine grote stip :D Dus daar kan ik al heerlijk naar kijken en wegdromen!
Dit was het voor nu, de spanning is weg en ga nu ook echt ff ontspannen, dit is ook niet heel goed voor de kleine ;) Over 2 weken hopelijk meer goed nieuws!! :D

Liefs en bedankt voor jullie duimen!!!

Terug
Bovenaan