morgen 7 weken zwanger, en vandaag even echo, kun je wel wat zien?

A

Anoniem

Guest
Dag dames,

morgen ben ik 7 weken zwanger, en krijg vanmiddag even een echo..
Ik verlies namelijk wat bloed (alleen met afwegen na toilet bezoek)
Zou dit te maken kunnen hebben met een miskraam?
Kunnen ze wel al wat zien op een echo van 7 weken, en wie heeft hier ervaring mee?

Liefs
Janet

Hey!

Nog niet teveel zorgen maken hoor! Het kan dat je nog wat bloed tegenkomt, ik had het met deze zwangerschap ook in week 7... En ik heb een echo gehad met 6.4 weken en je ziet niet veel, maar ze leggen je precies uit wat je moet zien om een zwangerschap te bevestigen! En bij 8.1 weken had ik weer precies hetzelfde...
( Waren overigens allebei om de termijn te bepalen!)
Succes ermee!

-X- Marieke

Hoi!
Dankjewel voor je bericht!
Ik had dit in het begin ook al (toen ik nog niet wist dta ik zwanger was) het is niet veel bloed, en helder, en alleen maar bij afvegen een drup zeg maar.. maar toch...
Zie je met dit aantal weken al een hartje kloppen, of dat nog niet?
Ik hoop zo dta het leeft!

Bij de eerste weet ik eigenlijk niet meer, we dachten namelijk 10 weken te zijn en dat bleken er 6 te zijn...
Bij de tweede hoorde we nog geen hartje, maar die hoorde we zelfs later toen nog niet, hahhaha, kan ook zomaar! Maar de VK legt je alles goed uit hoor, wat je ziet en moet zien!
En die drup bloed, zolang het tegendeel nog niet bewezen is is het waarschijnlijk gewoon innestelingsbloed!

Groetjes

hoi Janet,

Ja, je kunt iets zien op de echo met 7 weken. Wel is het vaak nog een inwendige echo die gemaakt wordt, maar ook dat is totaal niet eng of vervelend. Ik heb met 6w3d een inwendige echo gehad en ons wondertje was prima te zien met een mooi kloppend hartje. Had in week 4  ca 3 dagen  bloedingen gehad, maar alles was OK. Het komt best vaak voor dat mensen bloedingen hebben tijdens hun zwangerschap terwijl alles prima in orde is.

Succes met je echo!

groetjes,
Dion

Hoi Janet,

Nog niet te veel zorgen maken hoor! Ik heb zelf ook van week 5 tot en met week 7 bloedverlies gehad. En zelfs meer dan alleen bij het afvegen. Toch is alles goed gegaan.
Inmiddels ben ik morgen 16 weken zwanger, en gisteren nog bij de gyn. geweest. We hebben het hartje weer horen kloppen en alles lag goed op schema.

Veel succes bij de echo vanmiddag. Laat je nog wat weten?

groetjes Sanneke

Hey janet

Ook ik heb bloedverlies gehad, met 8 weken. En ook bij mij bleek alles in orde. Ik ben nu 18w4d. En onze beeb ligt mooit op schema.
Ik had ook al met 6w2d een echo, vanwege een vroegere miskraam.
En ook een inwendige. Ook wij zagen al een kloppend hartje, maar het kan zijn dat je het dan nog niet ziet. Ook dan moet je je nog niet teveel zorgen maken.
Luister naar wat de vk je verteld.

Hopelijk is alles goed. Ik zal aan je denken.
Laat je iets weten
knuffels sita

Terug
Bovenaan