morgen afspraak bij gyneacoloog

Hey dames,

even kleine update. KOm net van de verloskundige af. En ik kan morgen al terecht in het ziekenhuis bij de gyn voor een CTG en een echo. Aan de hand daarvan word een afspraak gemaakt om in te leiden. Hopelijk nog voor het weekend. En anders erna.... geen probleem.

Als de afspraak maar vast staat.... dan heb ik HELEMAAL rust in mijn koppie.
Vind het nu echt genoeg geweest. Ben zaterdag 41 weken. Had eigenlijk gehoopt em nu al een of twee weken te hebben.

Succes voor alle dames die ook het wachten zijn

liefs en een knuff voor iedereen

He,
Super zeg dat je morgen al terecht kan.geef toch een hoop rust he.ik ben ook niet van plan hoor om tot 42 weken te blijven lopen...volgens verloskundige hoeft dat niet meer.maar toch hoor je het nog vaak.maar flink klagen denk bij de gyneacoloog dat je niet meer kan..zal vast helpen.
krijg je ook nog een inwendig onderzoek morgen om te kijken of je al ontsluiting hebt.misschien proberen ze dan ook eerst nog te strippen?is natuurlijk het mooist dat ie uitzichzelf komt.ik hoop bid en duim er ook op.en de kans is er natuurlijk ook wel.ook bij jou.niet opgeven.en anders is het idd fijn dat ze kunnen inleiden.
succes hou ons op de hoogte
liefs jootje

Hoi Heppy,

Nou fijn dat het nu toch hoe dan ook tot een einde lijkt te komen. Ik weet hoe je er naar uitkijkt!

Ik ben vandaag precies 39 weken, dus ik zal nog even geduld moeten hebben. Maar ja, ik pin me ook nergens meer op vast, we'll see hoe het loopt.

Hou ons op de hoogte!

Liefs

Hey

ja stukje rust geeft het zeker. Ik ga ervan uit dat ze inderdaad ook even inwendig checken hoe het met de baarmoedermond en eventuele ontsluiting staat.

Ik ga me denk ik wel echt een beetje aanstellen hoor, zodat de kans groter is sneller ingeleid te worden.

Op zich voel ik me nog wel goed. Maar heb het gewoon gehad.

Klachten die ik op ga geven zijn:
- pijn in mijn rug
- pijn in bekken
- slecht slapen
- ontzettend veel naar de wc
- constant moe

Deze klachten heb ik ook wel, maar niet zo erg als het hier staat hehehehahaha....

Hou jullie zekers op de hoogte. Jullie mij ook he!

liefs

Wat fijn dat ze je al zo snel naar de gynaecoloog hebben gestuurd! Hopelijk kan je snel een afspraak maken, eea zal ook wel afhankelijk zijn van hoe goed je kindje het nog in je buik doet. Enne, inleiden is leuk, maar daar moet je lijf ook klaar voor zijn. Misschien heb ik dat al eens verteld, maar heb al een paar keer gehoord dat een paar kennissen zouden worden ingeleid en tot 3 x toe terug moesten naar het ziekenhuis omdat de baarmoederhals nog niet verstreken was en inleiden nog niet kon.

Maar goed, ik hoop voor jou natuurlijk dat je morgen al mag gaan bevallen, we duimen voor je!!

Liefs

Terug
Bovenaan