morgen alweer 10 weken

Zoals de titel zeg.... morgen alweer 10 week... wat zijn de weken snel gegaan zeg... kon ik van te voren echt niet bij dat het zo snel zou gaan. Maarja met mn kleine mannetje in huis ben ik er ook zeer weinig mee bezig... Het is dat mn symptomen me er aan herinneren... hahaha....

Zoals ik vant weekend melde ging het een stuk beter nadat ik me vorige week 3 dagen echt vreselijk voelde.... het gaat nog steeds redelijk. Als het zo blijft hoor je me niet meer klagen hoor!

Ja ik ben nog steeds moe maar dat mag ook... er is wel een nieuw leven dat in me groeit en ja dat vraagt de nodige energie... De misselijkheid is aanzienlijk minder... (nog wel wat aanwezig maar kan er wel aardig om eten en dus vind ik het amper benoemen waard) De hoofdpijn is er alleen aan et einde van de dag maar ook dat is verklaarbaar want we zijn toch de hele dag in de weer... dus 'savonds lekker op de bank en op tijd in bed!

Morgen en donderdag moet ik werken...... En dan vrijdag middag de 2e echo.... Hopelijk is onze uk goed gegroeit en ziet alles er nog steeds goed uit... Het blijft natuurlijk altijd even afwachten.

Bij mn eerste zwangerschap is het met 10 week mis gegaan dus tis voor mij wel een drempel.... Maar hopelijk kunnen we na vrijdag er dan ook wat bewuster van worden en er echt volop van gaan genieten..... Kan niet wachten om het van de daken te schreeuwen!!!!

Nou goed dat was dan ff weer mijn update... Hopelijk gaat het bij de rest ook naar wens.

X

Kijk, een leuke vrolijke topic!
Heel fijn om te lezen dat het weer beter met je gaat!
Ik begrijp wel dat de tijd snel voor je gaat met een kleine man om je heen. Zondag is hij jarig he?
Jullie zijn toch van plan om het dan tegen iedereen te vertellen? Leuk!!

Hier ook alles goed hoor, ben eigenlijk alleen veel moe, maar net wat je zegt, er groeit wel een minimensje in je buik wat hard aan het groeien is, dus dat vind ik ook niet zo erg om daar moe van te zijn-:)

Nou meid, ga lekker verder genieten en blijf op die wolk zitten zou ik zeggen!
Hou je ons op de hoogte mbt de echo? succes!

Lieve groetjes!

Terug
Bovenaan