Morgen alweer 8 weken!!! (ff een kletsverhaaltje)

Ohhhwwww ik ben zoooo blij dat het een beetje gaat opschieten! 8 weken klinkt alweer een beetje echter en minder pril. A.S. dinsdag om 8 uur hebben we de allereerste echo... Pfff zo spannend. Er gaan zo veel gedachtes door mijn hoofd. Ik denk dat ik meer rust heb als we de beeb z´n hartje hebben zien kloppen. Verder voel ik me echt op en top zwanger. Misselijk heel de dag door zere en grote borsten die op scherp staan en opgeblazen buik. en m´n riem moet al een gaatje verder ;-) ook de huishoudelijk klusjes moeten in etappes. hahahaha ik ben nu aan het strijken, maar dat doe ik maar in 2 delen, want als ik zo lang moet staan, wordt ik zo misselijk hahahahahaha.

Hey mama van Myron,

Jouw verhaal komt mij zo bekend voor. Voor mij morgen ook 8 weken! Inmiddels al wel de 1e echo gehad maar ben benieuwd naar de volgende, nog 2 weken te gaan.
Maar hier ook op en top zwanger, misselijk, zeer gevoelige en opgeblazen borsten. En over m'n buik maar nuet meer te spreken.
Laten we hopen dat we de komende vervelende weken nog even doorkomen en daarna kunnen we op en top genieten van de kleine voelen schoppen, draaien, hikken en noem maar op. Ik kan niet wachten hahaha

liefs

Hey,

Ik ben morgen ook 8 weken zwanger. En ik heb vandaag echt een K U T dag gehad haha..

Ik dacht dat ik griep kreeg vanmiddag, koud, rillerig en enorm misselijk de hele dag al! Mn borsten heb ik trouwens helemaal geen last meer van! In het begin wel vaak branderig. Eigenlijk heb ik het meest last van misselijkheid, maar nog niet overgeven. Ik ben ook erg benieuwd naar de echo (pas 3 febr). Verder ruik ik alles heel sterk!

Hopenlijk ben ik wat minder misselijk/ziek, als we de eerste 12 weken gehad hebben. Zoals ik me nu voel heb ik in zo'n vroeg stadium nog niet bij de andere twee zwangerschappen gehad.

Groetjes mammma

lekker herkenbaar.... gelukkig maar dan weten we dat we zwanger zijn..... maar dan dat en die mooie streep hebben we nog niet gezien

wij mogen woensdag.... nog een weekje aftellen dus. ik weet niet meer hoeveel weken ik ben hahaha nu al een zeef....zelf geteld zit ik op 6 weken en 4 dagen ofzoiets maar hier zegt de babykalender al een paar dagen dat ik een week verder ben..... hahaha hou die maar aan is weer een weekje verder

voor de rest ik ben met mate misselijk. vlagen komen voorbij, wel moe en futloos, grote gevoelig en opgezette borsten en darmen die heel traag werken :-(
mijn buik is nog niet veel groter dan dat ie al was al merk ik wel dat het aan het schuiven is. en ik heb last van steekjes links in mijn buik van de banden... dat had ik met de eerste ook

ik kijk zo uit naar de echo, en ja ook naar dat getrappel straks... dat is zo fantastisch...

droom er zo weer van...
o ja en lekker vroeg naar bed dat ind ik nu ook geweldig dus ik ga zo maar

Terug
Bovenaan