morgen beginnen!!

A

Anoniem

Guest
Morgen mag ik beginnen met de ovutesten!!! Ik ben heel erg benieuwd hoelang het zal duren voor ik mn eitje heb!! Klinkt misschien wel raar maar ik vind het nog best wel een beetje spannend. Gek toch?! Bij mijn dochter was ik totaal onverwacht zwanger dus dit is helemaal nieuw voor ons! Mocht het met deze testen meteen lukken dan word het een januarikindje, vind dat erg leuk! Lekker warm bij de kachel bevallen en in de zomer mooi op de fiets met mijn 2 schatjes...droom...droom...maar nu eerst mn ei maar eens zien te vinden haha!!

Succes allemaal de komende maand!!!
Liefs ciomama

Dat wordt een hele spannende tijd het is je eerste keer op deze manier dus kan me voorstellen dat je het spannend vind.

Succes

dat is een mooie haalbare droom hoor!!!succes meid! heb deze maand voo het eerst me ei gespot met ovu testen!!
liefssss

ook ik ben deze maand gezwicht voor de testen. zo'n rare cyclus werd (wordt) er gek van. had mijn ei al snel eerder dan ik dacht. dag 10 begonnen zag ik een heel dun tweede streepje dag 11 al iets duidelijker en op dag 12 twee duidelijke streepjes en dag 13 alweer bijna helemaal weg het tweede streepje. (ik dacht vandaag pas mijn ei te hebben was blij dat ik iets eerder was begonnen).
heerlijk geklust dus ben benieuwd. maar ga deze maand niet naar signalen van mijn lichaam luisteren want die hebben mij vorige maand zo in de maling genomen.

heel veeel klusplezier en succes met je speurtocht hihi

oohhh spannend, succes, ik moet me gaan inlezen over eitjes spotten..snap niks van die ovu testen.

Veel plezier met klussen

Hey meid, ben je niet te vroeg met testen?? we lopen ongeveer gelijk toch?? Ik mag pas volgende week woensdag beginnen....

Succes!!!

Kussies

Ik begin vrijdag met ovu-testen. Ben benieuwd wanneer je je ei hebt :)

@ laurie..Hoelang is jouw cyclus dan? Op de verpakking stond dat ik moet uitgaan van de kortste cyclus en die is 23 dagen. volgens het papiertje moet ik dus vandaag beginnen. Heb hier geen ervaring mee dus begin maar gewoon en dan hoop ik mn ei te vinden hihi!

@WY2006..ik ben ook erg benieuwd! Hopelijk vind jij ook snel je eitje!!

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan