Morgen beginnen...

A

Anoniem

Guest
...met testen!

Ik ben nu wel eens benieuwd hoe lang de pregnyl er bij mij over doet om mijn lichaam te verlaten. Eerder is al gebleken dat de standaard berekenen van elke dag halveren niet werkt biij mij.
Ik heb dus met mijn vriendafgesproken om vanaf morgen elke ochtend een testje te doen. In het meest ongunstige geval weet ik voor de volgende ronde hoelang het duurt en wanneer ik kan testen. In het meest gunstige geval zie ik de test na woensdag/donderdag weer donkerder worden. Zaterdag is de officiele testdag, maar de vorige keer testte ik ook toen nog positief door de pregnyl.

Wel afgesproken dat als de test echt negatief is of heeeeel licht, dat we niet meer gaan testen en gewoon afwachten. Tenslotte weten we dan dat de pregnyl uit mijn lijf is!

Ik merk heel goed dat ik nu niet de behoefte heb om te testen, misschien omdat we hebben afgesproken het toch wel elke ochtend te doen. Morgen vet positief, steeds minder en wie weet....

Liefs Daisy

Hoi daisy, In de eerste plaats heeeeeeeeeeel veel succes gewenst!!! Ik hoop zo voor jullie dat het raak is!

Ik begrijp het berichtje alleen niet helemaal: is het de bedoeling dat je nu positief bent, dan minder en dan weer positief? En als het a.s. zaterdag positief is, is het dan nog steeds niet 100% zeker dat je zwanger bent?

Ik blijf het in elk geval volgen en ik duim heel hard voor jullie! Succes!!!

Hoi ilse,

Ik heb nu nog veel pregnyl in mijn lijf zitten, dat is eigenlijk gewoon hcg die ik mezelf heb ingespoten tbv IUI. Als het goed is ben ik dus morgen knalpositief en dan steeds minder, omdat de pregnyl elke dag halveert. Als ik zo goed als negatief ben, weet ik dat de pregnyl uit mijn lijf is. Als de testen donkerder worden, weet ik dat dat komt door mijn eigen aanmaak van hcg en dat ik dus zwanger ben!
Als de test zaterdag of weer positief is of donkerder dan vrijdag, dan ben ik dus zwanger, maar voor de zekerheid test ik zondag dan nog een keer!

Al eerder heb ik vals positief getest na IUI, omdat de pregnyl bij mij langer blijft zitten. Vandaar dus op deze manier kijken wanneer de pregnyl echt verdwenen is bij mij!

spannend hoor!! Ik ga heel hard mee duimen dat de test alleen maar donkerder wordt!!

Ooooo wat spannend meid! Wat een goede oplossing... Ik kan mij voorstellen dat dit rust geeft. Ik ga ontzettend hard voor je duimen meid, jullie hebben het zo verdiend!

Wanneer heb je de laatste spuit gezet? Want als het er maar 1 was, kan het nu al uit je lichaam zijn. Bijsluiter geeft 10 dagen aan. Ik testte bij de 2e 4 dagen voor nod positief. 10 dagen na pregnyl. Bij de oudste testte ik pas 8 dagen na nod positief. Anyway als ze donkerder worden komende week, weet je ook voldoende;). De duimen draaien weer voor je!

Ik heb anderhalve week terug 5000 gezet en afgelopen maandag en donderdag 1500. Volgens berekeningen (het restje van de vorige spuit steeds mee gerekend) zou ik komende donderdag echt negatief testen. Er is dan nog wel een restje aanwezig, maar minder dan de testen kunnen meten, volgens de bijsluiter. De vorige keer is ook al gebleken dat de pregnyl bij mij minder snel wordt afgebroken dan gemiddeld. Vandaar dat ik er via testen probeer achter te komen wanneer dat zo is. Of tenminste, vanaf welke dag na de laatste spuit ik de test kan vertrouwen, want op een gegeven moment test natuurlijk negatief bij het laatste restje pregnyl.

Hopen dat dit werkt!

Aha nu snap ik het!!! Nou superspannend hoor!!! Heel veel succes!!!

Terug
Bovenaan