morgen ben ik de bruid......

en de zenuwen zijn gister toch echt gearriveerd en vandaag hebben we nog genoeg te doen.....
maaaaar...morgen ben ik de bruid en ik straal nu al..hihi....

nu maar hopen dat alle regen vandaag valt en het morgen droog blijft (in elk geval in de tijdsdelen dat we buiten zijn. 's avonds mag het met bakken uit de hemel vallen hahaha...

groetjes Veronique

Oh meis, wat een lekkere spanning zal je hebben. Geniet van vandaag, maar vooral van morgen. Ik zal duimen dat je stralend weer hebt. En benieuwd naar de foto's van jouw als stralende bruid.

Een hele fijne dag morgen,

Liefs Nanda

Hoi,

Ik wil je alvast een geweldige dag wensen! En met dat weer komt het vast goed.

Geniet ervan morgen! Je trouwdag is zo'n speciale dag. Door jouw verhaal moet ik weer terug denken aan onze trouwdag. Bijna 8 jaar geleden.... Net als jij was ik ook bang voor slecht weer. De dag is zelfs begonnen met regen. Maar toen het tijd was om de foto's te maken (dat deden wij voor het trouwen) kwam de zon door. En die is de rest van de dag gebleven. Pas in de avond begon het weer te miezeren. Met jullie dag komt het vast ook helemaal goed!

Groetjes, Cathy

Wij wensen jullie een heel mooie dag toe... en......alvast  van harte proficiat!  En uiteraard met heel mooi weer, dan hebben wij het ook.... Mijn oudste zoon, Merijn,  wordt morgen 4 jaar, dus ik kan ook wel wat mooi weer gebruiken, dan kunnen in ieder geval alle kindjes naar buiten.

Geniet van een mooie dag....

Groetjes Fonske.

Hele fijne dag toegewenst, het wordt hoe dan ook een prachtige dag (zelfs als het regent)!! Alvast gefeliciteerd en we zien uit naar de foto's van de bruid.....

Groetjes
Susan

Hiya Veronique!

Oh mens wat spannend!!!!!!! Ik kan me de zenuwvlinders in je buik helemaal voorstellen hoor.
Vergeet niet van de dag zelf te genieten (klinkt raar, maar door de zenuwen en de wens om alles goed te laten verlopen vergeten sommige bruidjes dat wel eens)
Het wordt vast een geweldige dag voor jullie gezinnetje morgen, en we kunnen hier natuurlijk niet wachten om foto's te zien van jullie als stalend bruidspaar.

Ajuus, ilja

Een hele fijne dag morgen, geniet ervan want hij is zo voorbij!!!!

ik zal aan jullie denken morgen, want wij vieren ons 6 jarig jubileum!
manlief heeft oppas geregeld en we gaan lekker samen uiteten!

Ik duim met jullie mee voor mooi weer!!

Veel plezier op jullie huwelijksreisje naar belgie.

ennuh....foto's als jullie weer terug zijn he

wij drinken er eentje op jullie morgen

Terug
Bovenaan